Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onko sofit vahvistunut mielestäsi?! Näyttää kyllä selkeeltä viivalta mutta olis kyllä pc:nkin melkein jo pitänyt näyttää, outoa. Clearbluen plus-testiin tulee kyllä usein vaikutusajalla myös viivaa ilman raskauttakin. Onko kuvaa siitä?! (y)
Mielestäni on himppusen vahvistunut? Mut joo on todella outoo että pc ei anna mitään ja siksi en oikeen jaksa uskoa että ois sitä itteensä,vaikka kaikki noi softit on näyttänyt viivaa ja urpona oon tehny niitä jo n.7kpl:D:ROFLMAO:... Ei siitä cb plus testistä kuvaan asti saa mitään:D... On tää niiiiiiin ärsyttävää mut oma moka kuka käski testata näin aikasin:eek:
 
Mielestäni on himppusen vahvistunut? Mut joo on todella outoo että pc ei anna mitään ja siksi en oikeen jaksa uskoa että ois sitä itteensä,vaikka kaikki noi softit on näyttänyt viivaa ja urpona oon tehny niitä jo n.7kpl:D:ROFLMAO:... Ei siitä cb plus testistä kuvaan asti saa mitään:D... On tää niiiiiiin ärsyttävää mut oma moka kuka käski testata näin aikasin:eek:
No tuopahan jännitystä tuo tilanne ja testaaminen. Ja kun aikaset päivät niin kaikki on mahdollista kuitenkin.
Mulle tuli keväällä 20kpl sofiin tuollaisia pinkkejä viivoja heti vaikutusajalla, reklamoin ja sain pari pakettia sofeja tilalle. Ja joihin tuli kans viivaa. Annoin olla :D
Mutta toivon että sulla pc heräis vaikka huomenna aamulla (y)
 
No tuopahan jännitystä tuo tilanne ja testaaminen. Ja kun aikaset päivät niin kaikki on mahdollista kuitenkin.
Mulle tuli keväällä 20kpl sofiin tuollaisia pinkkejä viivoja heti vaikutusajalla, reklamoin ja sain pari pakettia sofeja tilalle. Ja joihin tuli kans viivaa. Annoin olla :D
Mutta toivon että sulla pc heräis vaikka huomenna aamulla (y)
Joo jotain tämmöstä muistelisin että täällä oli puhetta... :poop: Siis ovat... Ja antaa aina punasen viivan... Tooooosi näppäriä r-testejä:D:D
 
No tuopahan jännitystä tuo tilanne ja testaaminen. Ja kun aikaset päivät niin kaikki on mahdollista kuitenkin.
Mulle tuli keväällä 20kpl sofiin tuollaisia pinkkejä viivoja heti vaikutusajalla, reklamoin ja sain pari pakettia sofeja tilalle. Ja joihin tuli kans viivaa. Annoin olla :D
Mutta toivon että sulla pc heräis vaikka huomenna aamulla (y)
Oisko sulla kuvia tallella ois kiva verrata?
 
Luppana 76: itselläni näytti sofi tuommoista -> http://aijaa.com/GQyBaI testiajalla. En ollut raskaana :unsure:. Näyttiköhän tuollaista jotain dpo 11-13 aikana? Ja nimen omaan vahvistui mielestäni parin päivän aikana, kun aloitin testailun dpo 9 eikä siinä tahtonut näkyä mitään.. mutta sieltä ne menkat alkoi kellontarkkaan. Ja älkää säikähtäkö kamalan likaista tasoa testin alla :whistle:
 
Eihän noi sofit voi antaa noin selkeää viivaa ilman raskautta, täyttä huijausta sanon minä (n)

Itsellä menossa mikähän kp se ois, 5 tai jotain..vaikka se kuinka pahalta tuntuikin kun menkat alko niin kyllä aiotaan kunnolla yrittää silti! yrittänyttä ei laiteta!
Mä edelleen aion tilata mamin testeiltä, niillä en oo saanu mitään värillisiä viivoja turhaan ja varsinkin puikkotesteihin olen hyvin tyytyväinen niin ovis- kuin raskaustesteihin! Suosittelen teille joilla testit näyttää turhia värillisiä viivoja (y)
Pc on ennen ollut se ainoa mihin oon luottanut ja tehnyt, mutta nykyään omata ja muidenkin kokemuksien pohjalta ei siihenkään voi luottaa. Liian tummia/näkyviä viivanpaikkoja näyttää (n)

Greippimehu edelleen käytössä ja toivotaan että ovuloin jälleen, muuten saa taas odottaa ties kuinka kauan menkkoja..
 
Ovistikkuja (saiko tähän ketjuun niitä laittaa?), yli perjantain, toisiksi ylin lauantain, toisiksi alin sunnuntan ja alin tänänen. Kivut ja limat olleet ja menneet, onkohan ovista edes tapahtunut. Yleensä nämä antavat selvän räikeän viivan, välillä näkyy vahva viiva kahtenakin päivänä :(

http://aijaa.com/Ws8Y9W
Hyvin on vahvistuneet joten tee illalla vielä ja huomennakin, mutta talletuksia kannattaa tehdä.. Ei mee aina viivat ja oireet käsikädessä, tänpäivänen näyttää jo lupaavalta (y)
 
  • Tykkää
Reactions: käpykakku
Tuossa muuten kaikille vertailupohjaa testeistä.. pc ylin, one step 10iu keskellä ja alhaalla digi.. pc on pari tuntia ennen tehty ku kaksi muuta mutta hassua nähdä että tämä erikoisherkkä one step on täysi susi!!

http://aijaa.com/8txtYq
Samaa kokemusta itsellänikin. Raskaana kokeilin vähän eri merkkejä koekaniinimielessä, ja tulin tulokseen että nuo 10mIu testit voi jättää ihan suosiolla kauppaan. Jopa apteekista otsettu Apteque 10mIu oli tuota samaa luokkaa, samaan aikaan testattu pc oli selkeä plussa ja tässä "herkässä" testissä niiin haalea viiva, että olisi negatiiviseksi voinut melkeinpä laskea.
 
No niin eli sofi antaa edelleen viivaa ja kun se kuulemma antaa aina punasen viivan niin siihen ei voi luottaa nyt tehny niitä sen 10kpl ja kaikissa punainen viiva toki himmeä... Just tulin kaupasta jo ostin pc puikko testin johon tuli himmeä viiva... Kuvasta en tiedä näkeekö kukaan mutta livenä näkyy.... Ja arvata saattaa että kohta alkaa tulla tietoo että noikin näyttää aina viivaa:D:D:LOL:... Siinä vaiheessa mä luovutan enkä testaa ikinä:D:D ( empä):p
 
No niin eli sofi antaa edelleen viivaa ja kun se kuulemma antaa aina punasen viivan niin siihen ei voi luottaa nyt tehny niitä sen 10kpl ja kaikissa punainen viiva toki himmeä... Just tulin kaupasta jo ostin pc puikko testin johon tuli himmeä viiva... Kuvasta en tiedä näkeekö kukaan mutta livenä näkyy.... Ja arvata saattaa että kohta alkaa tulla tietoo että noikin näyttää aina viivaa:D:D:LOL:... Siinä vaiheessa mä luovutan enkä testaa ikinä:D:D ( empä):p
image.jpg
 
sinuna testaisin jollain toisella testillä...ite oon tolla niin selkeen viivanpaikan saanu ja en ollu raskaana.. mutta mä en saanu sitä kuviin..


No voi ei! :( mulla nyt on kuitenki vasta menossa dpo 9 ja sunnuntaina pitäis kuukautisten alkaa.. Onhan tässä sinne vielä aikaa. Mutta voisin huomenna kipaista hakemaan sen digital testin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76

Yhteistyössä