Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kyllä niissä väriä on livenä ainakin.. o_O
Siksi mua ny ihmetyttääkin, mutta nyt odottelen ens viikkoon
ja sitten vasta testaan uusiksi, joko ne vahvistuu tai sitte pc antaa kyllä rajua viivanpaikkaa.. :mad:
Dposta ei mitään hajua, kun kierto on sekaisin, ku seinäkello.. o_O
 
Moikka taas kaikki:) oliko niin että softin 25 antaa aina viivaa vaikka ei olisi edes tosikyseessä? Sen muistan täältä lukeneeni että kympit on ihan paskoja kun 25 näyttää niitä aikasemmin viivaa... Tilasin siis läjän noita softin 25 ja eilen aloin jo hätäpäissäni testaamaan ja dop on jotain 8/9 ja viivaa tuli heti minuutin jälkeen punertava toki hyvin haalea.. No aattelin että joku maanantai kappale ja tein lisää ja lisää kaikkiin tuli sama viiva ja nyt aamulla sama homma viiva tuli ja nää on semmosii että puolisokee mieskin näkee:geek:..... Ovat joo tosi haaleita mutta silmin nähtävinä... Eli antaako nää testit aina tämmösii?kuvat tulee perässä
 
Moikka taas kaikki:) oliko niin että softin 25 antaa aina viivaa vaikka ei olisi edes tosikyseessä? Sen muistan täältä lukeneeni että kympit on ihan paskoja kun 25 näyttää niitä aikasemmin viivaa... Tilasin siis läjän noita softin 25 ja eilen aloin jo hätäpäissäni testaamaan ja dop on jotain 8/9 ja viivaa tuli heti minuutin jälkeen punertava toki hyvin haalea.. No aattelin että joku maanantai kappale ja tein lisää ja lisää kaikkiin tuli sama viiva ja nyt aamulla sama homma viiva tuli ja nää on semmosii että puolisokee mieskin näkee:geek:..... Ovat joo tosi haaleita mutta silmin nähtävinä... Eli antaako nää testit aina tämmösii?kuvat tulee perässä
Mulle ainakin sofin 25 testi antaa haaleaa punertavaa viivaa ja apteekin omakin antaa haaleaa punertavaa viivaa vaikka en ole raskaana.
 
Mulle ainakin sofin 25 testi antaa haaleaa punertavaa viivaa ja apteekin omakin antaa haaleaa punertavaa viivaa vaikka en ole raskaana.
Ai kauheeta että nykyään apteekinomatkin antaa:eek: ne on ollu mun luottotestejä jo kuudessa raskaudessani ja nyt niihinkään ei voi enään luottaa:devil:.... No ainut luotettava vissiin on jos 9kk päästä on laitoksella :D... Tuntuu et kaikki testit on nykyään susia(n)
 
Moikka taas kaikki:) oliko niin että softin 25 antaa aina viivaa vaikka ei olisi edes tosikyseessä? Sen muistan täältä lukeneeni että kympit on ihan paskoja kun 25 näyttää niitä aikasemmin viivaa... Tilasin siis läjän noita softin 25 ja eilen aloin jo hätäpäissäni testaamaan ja dop on jotain 8/9 ja viivaa tuli heti minuutin jälkeen punertava toki hyvin haalea.. No aattelin että joku maanantai kappale ja tein lisää ja lisää kaikkiin tuli sama viiva ja nyt aamulla sama homma viiva tuli ja nää on semmosii että puolisokee mieskin näkee:geek:..... Ovat joo tosi haaleita mutta silmin nähtävinä... Eli antaako nää testit aina tämmösii?kuvat tulee perässä
Mä oon testannu sofi 25 enkä mä oo ainakaan turhaan saanu tollasia viivoja :) siitä se on sit lähteny vahvistumaan. Suosittelen pc:tä huomenna aamulla, jos saat nyt sofilla tollasen ni pc:hen pitäis aamulla tulla ihan selvä haamu :)
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Ootkos testannut jo uudestaan?
Joo samalla softin 25 tulee viiva sekä cb testillä tooooosi haaleen sininen viiva mutta silminnähtävä siis "se minkä voi tehdä 4päivää ennen oletettuja menkkoja" mutta pc ei anna mitään ja dop on nyt 9 tai 10... Joten tarkkaillaan tilannetta... Ovistestin myös tein ja oli aika tumma mutta ei yhtä tumma kun kontrolli viiva...
 
Mulla on nyt kp 20 dpo 8. Eli ovis oli kp 12 limoista kivuista päätellen. Ja ovispäivänä heiluteltiin peittoja. Nyt kun kävin vessassa tuli pyyhkiessä punaista vuotoa ihan pikkusen. Olisko voinut olla kiinnittymisvuotoa? Vähän tuntuu mahassa menkkamaista kipua.
 
Onko sofit vahvistunut mielestäsi?! Näyttää kyllä selkeeltä viivalta mutta olis kyllä pc:nkin melkein jo pitänyt näyttää, outoa. Clearbluen plus-testiin tulee kyllä usein vaikutusajalla myös viivaa ilman raskauttakin. Onko kuvaa siitä?! (y)
 

Yhteistyössä