Mulle ainakin sofin 25 testi antaa haaleaa punertavaa viivaa ja apteekin omakin antaa haaleaa punertavaa viivaa vaikka en ole raskaana.Moikka taas kaikki oliko niin että softin 25 antaa aina viivaa vaikka ei olisi edes tosikyseessä? Sen muistan täältä lukeneeni että kympit on ihan paskoja kun 25 näyttää niitä aikasemmin viivaa... Tilasin siis läjän noita softin 25 ja eilen aloin jo hätäpäissäni testaamaan ja dop on jotain 8/9 ja viivaa tuli heti minuutin jälkeen punertava toki hyvin haalea.. No aattelin että joku maanantai kappale ja tein lisää ja lisää kaikkiin tuli sama viiva ja nyt aamulla sama homma viiva tuli ja nää on semmosii että puolisokee mieskin näkee..... Ovat joo tosi haaleita mutta silmin nähtävinä... Eli antaako nää testit aina tämmösii?kuvat tulee perässä
Ai kauheeta että nykyään apteekinomatkin antaa ne on ollu mun luottotestejä jo kuudessa raskaudessani ja nyt niihinkään ei voi enään luottaa.... No ainut luotettava vissiin on jos 9kk päästä on laitoksella ... Tuntuu et kaikki testit on nykyään susiaMulle ainakin sofin 25 testi antaa haaleaa punertavaa viivaa ja apteekin omakin antaa haaleaa punertavaa viivaa vaikka en ole raskaana.
Ihan selkeä positiivinen tuo mun mielestä on kun kuvassakin näkyy noin selkeä viiva. Mutta sinuna kävisin hakemassa luotettavamman testin varmistuksen vuoksi.
Joo en tässä vielä riemusta repeä... Ei ois eka kerta että on haamulaisia mutta mitään raskautta kuitenkaan ollu... Näillä testeillä en vaan oon koskaan testaillu...Ihan selkeä positiivinen tuo mun mielestä on kun kuvassakin näkyy noin selkeä viiva. Mutta sinuna kävisin hakemassa luotettavamman testin varmistuksen vuoksi.
Kyl noi sun viivat on selkeämpiä kun mitä mä sillä sofin testillä sain. Sain haalean punertavan viivan joka näky silmillä mut kuvaan en saanut sitä viivaa noin hyvin. Eli voi olla noi sun viivat ihan raskaudesta johtuvaa. Kannattaa tehdä vaikka pc.
Mä oon testannu sofi 25 enkä mä oo ainakaan turhaan saanu tollasia viivoja siitä se on sit lähteny vahvistumaan. Suosittelen pc:tä huomenna aamulla, jos saat nyt sofilla tollasen ni pc:hen pitäis aamulla tulla ihan selvä haamuMoikka taas kaikki oliko niin että softin 25 antaa aina viivaa vaikka ei olisi edes tosikyseessä? Sen muistan täältä lukeneeni että kympit on ihan paskoja kun 25 näyttää niitä aikasemmin viivaa... Tilasin siis läjän noita softin 25 ja eilen aloin jo hätäpäissäni testaamaan ja dop on jotain 8/9 ja viivaa tuli heti minuutin jälkeen punertava toki hyvin haalea.. No aattelin että joku maanantai kappale ja tein lisää ja lisää kaikkiin tuli sama viiva ja nyt aamulla sama homma viiva tuli ja nää on semmosii että puolisokee mieskin näkee..... Ovat joo tosi haaleita mutta silmin nähtävinä... Eli antaako nää testit aina tämmösii?kuvat tulee perässä
Selkeä plussa! Onnea! viivanpaikat on yleensä harmaita/vaaleita joissa ei ole väriä..Olen nyt hirveästi lukenut huonoa pc.n testeistä.. tuollainen tuli; eikai tuota nyt enää voi viivanpaikaksi niilläkään kutsua??
http://aijaa.com/aqHwRi
Kiitos! Mä jo ensin fiilistelin mutta sitten vähän fiilis laski kun lueskelin täytyy toivoa vaan paljon liimaa, dpo 10 vasta meneillään joten kaikki on vielä mahdollista!Selkeä plussa! Onnea! viivanpaikat on yleensä harmaita/vaaleita joissa ei ole väriä..
Toivotaan että pysyy kyydissä mukana! mutta hyvä viiva jo tosiaan jos vasta dpo10Kiitos! Mä jo ensin fiilistelin mutta sitten vähän fiilis laski kun lueskelin täytyy toivoa vaan paljon liimaa, dpo 10 vasta meneillään joten kaikki on vielä mahdollista!
Ootkos testannut jo uudestaan?Joo en tässä vielä riemusta repeä... Ei ois eka kerta että on haamulaisia mutta mitään raskautta kuitenkaan ollu... Näillä testeillä en vaan oon koskaan testaillu...
Joo samalla softin 25 tulee viiva sekä cb testillä tooooosi haaleen sininen viiva mutta silminnähtävä siis "se minkä voi tehdä 4päivää ennen oletettuja menkkoja" mutta pc ei anna mitään ja dop on nyt 9 tai 10... Joten tarkkaillaan tilannetta... Ovistestin myös tein ja oli aika tumma mutta ei yhtä tumma kun kontrolli viiva...Ootkos testannut jo uudestaan?
Hyvinkin voi ollaMulla on nyt kp 20 dpo 8. Eli ovis oli kp 12 limoista kivuista päätellen. Ja ovispäivänä heiluteltiin peittoja. Nyt kun kävin vessassa tuli pyyhkiessä punaista vuotoa ihan pikkusen. Olisko voinut olla kiinnittymisvuotoa? Vähän tuntuu mahassa menkkamaista kipua.
Tossa sofissa on ihan selkee haalee viiva. Mut aika outoo ettei pc näyttäny sit mitään...katso liitettä 981 Tämmöstä tänään ja toi kuva oli 2min kohdaltakatso liitettä 981
Joo ja clearblue kans anto himmeetä viivaa joka tietty kuivuessaan näky vielä selvemmin... No ei auta kun odottaa ja testailla.. Himo testaaja kun oonTossa sofissa on ihan selkee haalee viiva. Mut aika outoo ettei pc näyttäny sit mitään...