Koska uutta testiä saadaan jännittää?No onhan nuo aikaiset päivät. Mutta jos olisi mahdollisesti kiinnittynyt aikaisin niin.. Ja tosiaan Pregcheckin dippasin aamulla, viivanpaikkaa näytti. Saas nähdä miten tässä käy
Mulla ainakin lämmöt heittelee alkukierrossa aika paljon eli todennäkösesti sulla on ovis vasta tuloillaan. Yksittäisiä lämpöjä ei kannata lähteä tulkitsemaan kun niihin vaikuttaa niin monta asiaa (makuuhuoneen lämpötila, unen määrä ja laatu, kellonaika jne). Tsemppiä oviksen bongaukseen!Mulla alko jo hitusen lämmöt nousta vaikea ovis oo vielä ollut. Eli 35.5-35.8 on ollut ja eilen ja tänään 36.1. KP siis vasta 11... Voiko ne heitellä vai tarkoittaako se, ettei ovista tule? Tässä tikkurivistö...
http://aijaa.com/aRTp5H
Kiinnittymisvuoto? Mä sain lapsettomuuspolilta tiputteluun lugesteronit eli keltarauhashormonia. Ja käyttänyt nyt sitä rv 11+4 asti. Muutoin sitä käytin oviksesta kierron loppuun eli negaan rtestiin saakka.Onko teillä Clomeista kokemusta? Kuinka voi olla! Mulla on dpo 9 ja Clomeista huolimatta tuli ruskeeta pissalla käydessä paperiin. 4-5 päivää menkkojen alkuun.
En oikein usko siihen. Ennenkin tiputellut näin. :-( ja eikö kiinnittyminen yleensä tapahdu jo aiemmin.Kiinnittymisvuoto? Mä sain lapsettomuuspolilta tiputteluun lugesteronit eli keltarauhashormonia. Ja käyttänyt nyt sitä rv 11+4 asti. Muutoin sitä käytin oviksesta kierron loppuun eli negaan rtestiin saakka.
Saako Luget ihan peruslääkäriltä jos selittää tilanteen? Olen käynyt siis kunnallisella tästä lapsettomuusaiheesta. Mutta yksityinen gyne määräsi Clomit kun kuulemma peruslääkäri ei saa määrätä..En oikein usko siihen. Ennenkin tiputellut näin. :-( ja eikö kiinnittyminen yleensä tapahdu jo aiemmin.
Voihan se vielä olla. Mutta mulla veikkasi keltarauhasen heikkoutta tiputtelujen takia. Gyne määräsi ne että mä en tiedä voiko peruslääkäri niitä määrätä.En oikein usko siihen. Ennenkin tiputellut näin. :-( ja eikö kiinnittyminen yleensä tapahdu jo aiemmin.
Ultrattiinko sulla miten clomit on vaikuttanut? Mulla on monta vuotta siitä kun olen niitä kokeillut mutta mulla ne ohensi kohdun limakalvon liian ohueksi.Onko teillä Clomeista kokemusta? Kuinka voi olla! Mulla on dpo 9 ja Clomeista huolimatta tuli ruskeeta pissalla käydessä paperiin. 4-5 päivää menkkojen alkuun.
Ultrattiin ja yksi 17mm folli kasvoi. Gyne sanoi että limakalvo oli todella hyvä kuulemma. Tota keltarauhasta mäkin epäilenUltrattiinko sulla miten clomit on vaikuttanut? Mulla on monta vuotta siitä kun olen niitä kokeillut mutta mulla ne ohensi kohdun limakalvon liian ohueksi.
Tuo tiputtelu vois johtua heikosta keltarauhasesta. Lugesteronit vois olla hyvä lisä.
Neljättä päivää ovistesti positiivinen. Nyt kp23/26-28 ja dpo taitaa olla 11. Outo ja täysin uusi tilanne. Raskaustestiä aattelin uitella perjantaina.Koska uutta testiä saadaan jännittää?
Voisko olla, että joku koitti kiinnittyä ja sit ei kuitenkaan. Siksi viiva ei lähtenytkään vahvistumaan.Nyt kyllä meni totaalisesti luotto pc:n testiin.
Sunnuntaina testasin ja sain ihan selkeän haamun testiajalla.
http://aijaa.com/JZEGLv
Nyt, kun tänään testasin uudelleen niin testiin ei ilmestyny
edes viivanpaikkaa..
Jos se lohduttais, lähettäisin lämpösen halin.Kp 1.. Yritystä nyt takana 3v8kk..takki aivan tyhjä! Ei jaksais..
Hoitoihin kun ei pääse, niin eikö tää oo aivan turhaa edes yrittää
Oviksesta taitaa noin 6 pv et kiinnittyy hedelmöittynyt munasolu kohtuun, mistä voi tulla vähän tuntemuksia. Itsessään hedelmöittyminen ei kai tunnu miltään, joten luulis et on vielä ovistunemuksia, jos on siitä kuiva kausikin alkanut. Testailut olisi kai varminat aloittaa vasta Dpo 13-14, mut taisi joku saada plussan jo dpo 9. Pidetään peukkujaEn tikuttanut ovulaatiota, mut katsoin limoista että ovulaatio oli kp 12 ja samana päivänä heiluteltiin peittoja. Mul oli oviskivut kp 12 ja kovia kivuja oli kp 13. Kp 13 ei ollut enään sellaisia limoja kun oli kp 12. Voisko se tarkoittaa että mulla olis ollut kp 12 ovulaatio ja kp 13 se olisi hedelmöittynyt? Kun ihmettelen niitä kovia kipuja, jotka kesti pari tuntia. Kuparikierukan poiston jälkeen olen tuntenut ovulaatiot ja ne on tuntunut kierron keskivaiheessa yhtenä päivänä tyyliin yks kunnon vihlasu. Nyt on kp 17 dpo 5. Onko kellään teistä ollut hedelmöitys kipuja? Voi että kun noi testit polttelee kaapissa. Milloin sitä vois alkaa testaileen. Olisko dpo 9 hyvä?
Toi on varmaan viivanpaikka mikä noihin tulee kun ei oo väriä?Mä oon nyt ihan ulalla näiden testien kanssa..
Kaikki tehty samasta pissasta ja parin tunnin pidätyksellä
http://aijaa.com/Rpu4fn