The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Täällähän pääsi heti käymään irtisanoutumiskeskustelun. Ei omaa. Toi kuukkeli, jonka mielestä mä olen kiusaaja kun vaadin tekemään jotain palkkansa eteen, päätti lähteä. Kyynel.
 
vierailija
Morjenstapäivää kaikille :)!

Maanantai vetelee illassa(y), oli kyllä hiukan karvismainen viikon aloitus eli tahmatassumeininkiä mutta - tadaa! - ei enää haittaa niin ollenkaan.

Hyvä ruoka, parempi mieli- touhua menossa. Haa - eli karvistelu vain jatkuu :D
 
Ihan kun ei olis lomaa ollukkaan noin niinku töitte puolesta. Mut jotain positiivista,loma tuuraaja oli mahtava. Mulla ollu niin onnettoman surkeita sijaisia viime vuodet ja sit jo viime keäsen loman jälkee annoin esimiehelle palautetta että millasii sijaisii en halua ja millasii pitää olla niin nyt oli hyvä(y) Ja sijainen oli itekin tykänny olla.
 
Viimeksi muokattu:
Täällähän pääsi heti käymään irtisanoutumiskeskustelun. Ei omaa. Toi kuukkeli, jonka mielestä mä olen kiusaaja kun vaadin tekemään jotain palkkansa eteen, päätti lähteä. Kyynel.
No kappas! Muutoksen tuulia puhaltamassa, sehän on vain hyvästä - jospa nämä muutkin ymmärtäisivät ryhdistäytyä(y)

...vai maalailenko liiaksi pinkeroisella siveltimellä ruusuja:cautious::unsure:
 
Hyvä, tinkuliini, että päivään mahtuu jotain riemuittavaakin. Eli ei ihan niin kamala päivä ollutkaan :)

Vaikka - äläkä nyt heti vedä nenääs mitään saati tuhahda ja äksyile, koska mä vaan sanon - toi että ekan päivän jälkeen jo huokailet hermoloman perään kuulostaa tosi kurjalta.

krut sano tossa aikasemmin hyvin, että jos työ herkkua olis, niin herrathan sitä tekis. Välttämätön pahahan se on, jos noinkaan on ajateltava, mutta hyvä olis mikäli vois edes jotenkin kokea pienoista tyytyväisyyttä työstänsä. Koska jatkuva pakkopullan nieleminen nyt vain rupee syömään miestä ennen pitkää ja pahasti.

Sitä ennen ois jo hyvä tehdä asialle jotain. Muutosta. Joko omassa asenteessa - oon tasan tarkkaan tämän firman paras paskatyöntekijä - tai sitten repäisee; ottaa sapattivapaata, vuorotteluvapaata, hakee toisaalle töihin...

Joo, toki tänäpäivänä ei niin vaan pidetä vuorotteluvapaita tai mennä nuin vain toiselle töihin. Sitten se vaan on sitä, että työ on shaissea mutta onneksi töiden jälkeen pääsen tekemään Tota eli että päivästä löytyis jotain joskus mistä tuntisi jotain positiivista. Ei se ainakaan pahaksi voi olla.

Eka työviikko loman jälkeen on aina vähän plääh mutta toivottavasti se siitä hiljaksiin alkais tuntumaan....siedettävältä?

Nyt vain rentoilua :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä