tyylitöntä.Ehtotan uudeks nikiks Grande tetas
tyylitöntä.Ehtotan uudeks nikiks Grande tetas
Mikä siinä mättää? Miksi et halua töihin mennä?Ihan masis olo,en mä haluu töihin mennä Ei huvita edes kattoo kamoja kasaan. Ja pääkin särkee edelleen,ei oo mikään auttanu.
Samoin, migreeniä pukkaaIhan masis olo,en mä haluu töihin mennä Ei huvita edes kattoo kamoja kasaan. Ja pääkin särkee edelleen,ei oo mikään auttanu.
noihin oireisiin auttaa toisten hommien ettiminen.Ihan masis olo,en mä haluu töihin mennä Ei huvita edes kattoo kamoja kasaan. Ja pääkin särkee edelleen,ei oo mikään auttanu.
Tuttu tunne.Onks tää ny todellista. En voi rekisteröidä vanhaa poistettua nikkiä koska "nimimerkki on varattu". En voi luoda uutta tunnusta eri nimellä, koska "sähköpostiosoitekin on käytössä. Ei jumalauta.
No pari juttuu vaan. Ei se itte työ mut se kaikki muu siellä ja vähän työn ulkopuolellakin.Mikä siinä mättää? Miksi et halua töihin mennä?
Mutta ei kait sitä yhtään sen enempää tartte miettiä...siellä se on tallella kuitenkin. Eka viikko voi tuntua loman jälkeen harjoittelulta mutta siitä se lähtee sujumaan
Perustat jonkun uuden höpsis gmail tai outlook - tilin.Onks tää ny todellista. En voi rekisteröidä vanhaa poistettua nikkiä koska "nimimerkki on varattu". En voi luoda uutta tunnusta eri nimellä, koska "sähköpostiosoitekin on käytössä. Ei jumalauta.
päätön on irstaampi kuin uskoinkaan.Ne on siis optikon karvat ja majoneesit
Ei oikein vakuuta.Laulu alkaa sanoin:
Neitosista Ken on kaunein - siis neitosten mielestä
ja
Ken on sydämet nuo saanut liekkeihin- epäilemättä
ja sit Ken on teräsmies, sillä:
Ken katseellaan voi vaik himmentää auringon
lisäksi Ken on kauhee naistemmies, koska
mut palvoa vaan mä kaukaa saan
en omaksi konsanaan - Kenillä on naisia joka sormelle kun hän on kaunein.
Sikäli kun laulussa on muita sanoja, niin Saukki laittoi ne hämäyksen vuoksi.
No...jos työ on ihan ookoo, niin sehän on jo hyvä juttu. Kaikki muu taas..olkoon sitä ns.välttämätöntä huttua, eli ei tartte tykätä mutta jotenkin toimeen tulla ja sietää.No pari juttuu vaan. Ei se itte työ mut se kaikki muu siellä ja vähän työn ulkopuolellakin.
älä yhtään ala siinä.päätön on irstaampi kuin uskoinkaan.
pusipusiälä yhtään ala siinä.
no ei lähteny.kaikki läks iltapuuhiin?
Koska sun loma loppuu?no ei lähteny.
ensviikolla. sulla tietojen perusteella huomenna.Koska sun loma loppuu?