The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihan masis olo,en mä haluu töihin mennä:notworthy: Ei huvita edes kattoo kamoja kasaan. Ja pääkin särkee edelleen,ei oo mikään auttanu.
Mikä siinä mättää? Miksi et halua töihin mennä?

Mutta ei kait sitä yhtään sen enempää tartte miettiä...siellä se on tallella kuitenkin. Eka viikko voi tuntua loman jälkeen harjoittelulta mutta siitä se lähtee sujumaan :)
 
tsuferaffi
Onks tää ny todellista. En voi rekisteröidä vanhaa poistettua nikkiä koska "nimimerkki on varattu". En voi luoda uutta tunnusta eri nimellä, koska "sähköpostiosoitekin on käytössä. Ei jumalauta.
 
Laulu alkaa sanoin:
Neitosista Ken on kaunein - siis neitosten mielestä
ja
Ken on sydämet nuo saanut liekkeihin- epäilemättä
ja sit Ken on teräsmies, sillä:
Ken katseellaan voi vaik himmentää auringon
lisäksi Ken on kauhee naistemmies, koska
mut palvoa vaan mä kaukaa saan
en omaksi konsanaan -
Kenillä on naisia joka sormelle kun hän on kaunein.

Sikäli kun laulussa on muita sanoja, niin Saukki laittoi ne hämäyksen vuoksi.
Ei oikein vakuuta.
 
No pari juttuu vaan. Ei se itte työ mut se kaikki muu siellä ja vähän työn ulkopuolellakin.
No...jos työ on ihan ookoo, niin sehän on jo hyvä juttu. Kaikki muu taas..olkoon sitä ns.välttämätöntä huttua, eli ei tartte tykätä mutta jotenkin toimeen tulla ja sietää.

Mutta miten työn ulkopuolinen juttu rassaa sitten töihin menoa? No, ei kuulu mulle - ääneen taas hölisen :), sori vaan.

Koeta nyt jotenkin rauhottua ennen unille menoa, kannattanee ottaa särkylääkekin ettei mistään takaviistosta hyöki migreeni päälle.

Ja maanantai kun on ohi, niin johan jo helpottaa...
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
:cautious: Mun täytyi komentaa toinen vävykokelaista grillaamaan pihvit koska The Grillimestari Himself taantui kolmekuisen tasolle. Makasi lattialla mahallaan ja selitti ummet ja lammet vaarin tytölle
 
..täällä pitää kyllä ottaa ens viikon aikana ryhtiliikettä haltuun, hiki tulee otsikkoon kun aattelenkin vain ipanoitten saamista takaisin arkiseen unirytmiin - voi hyvää päivää vaan!

Vellokset vallankin...kun molemmat ovat tuossa ihme "mahti- man"- huumassansa että kyllä tässä voi vielä valvoa ja humputella kylillä ja riekkua jajaja - ihan on semmonen olo että taijanpa saada tässä ihan uusia rakkauspakkausnimiä itselleni :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä