The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
PäiveNpää.

Tää narttunen on ollut koko päivän moottoripaatilla merellä, välillä poikettiin johonkin saareen nokipannukahville ja makkaranpaistoon ja välillä pysähyttiin kalastamaan.

Isoveikka soitti eilen ja pyysi mukaan.
Oi että!! Mielettömän mahtava päivä teillä :)...nyt oon kade:) mutta sä niin ansaitsit moisen elämyksen(y)


..tai mä nyt ainakin oletan että se sitä oli:cautious:, ei vesillä voi olla mörtsinä..ja nokipannut ja kaikki!
 
Meillä leikattiin päitä:confused::D

..tai itseasiassa ton yhden hurmurin kuontalo :)..ja ihme että kelpuutti mut vielä hoviparturikseeno_O rupes toi vaatimustaso silmissä nousemaan kun piti olla leikkauskohtaa tosta .."..sillai siidesti!" ( o_O) ja tuolta "..kivan päheesti sillai sopivan lyhkäseks" (..no ei tarvii tarkentaao_O) ja vielä että .."..tosta saan semmosen jutskan"..(..morjens!)...!!!???


Oli aika siiden päheetä tehdä tommosta jutskaa...:cautious:



Mutta - tyytyväisenä just lähti uudessa lookissaan heti kylälle näyttämään :D
 
  • Tykkää
Reactions: päätön ja epek
Tätä olisin kuunnellut kämpällä kun olin sielä pari viikkoa mutta sielä ei puhelimet kuulu eikä netitkään tietenkään.

Välissä kävin sapuskaa hakemassa maalikyliltä niin olipa maailmalla taas viikon aikana tapahtunut.
Ehkä onkin hyvä että sielä saa olla oikeesti pimennossa muulta maailmalta
Ai niin se kappale:
 
Pikkusen vaan olisin halunnut loman kestävän pitempään..
Mies ja koira(t) nuotiolla ja kuukkelit syötethän tietenkin käjestä keskiyön paahtavan auringon alla.
Enpä yhtään ihmettele että pitempää lomaa toivoisit :)...koska onhan tommonen nyt hienoa että pääsee toviksi totaalisen eroon kaiken maailman härpäkkeistä ja hilavitkuttimista :)

Saa keskittyä ihan vaan lomailuun ja olemiseen (y)

...vielä kun maisematkin ovat kauniit niin - kait sitä toivoo ajankin pysähtyvän :)

Seuraavaa lomaa odotellessa :)
 
Oi että!! Mielettömän mahtava päivä teillä :)...nyt oon kade:) mutta sä niin ansaitsit moisen elämyksen(y)


..tai mä nyt ainakin oletan että se sitä oli:cautious:, ei vesillä voi olla mörtsinä..ja nokipannut ja kaikki!
Oli kyllä hieno päivä :) tää isoveikka on se fiksu ja filmaattinen, pyysi mukaan ihan vaan koska olen mukava ihminen. Hulttiobroidi oisi pyytänyt mukaan, maksattanut bensat ja pumminut rahaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä