The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitä te ajattelette sellasesta ihmisestä joka puhuu vaan omia juttuja eikä kysele sun kuulumisia ollenkaan? tai jos yritätä kertoa omia juttuja johonkin väliin niin ignooraa ne ja jatkaa niitä omia juttujaan?
Itsekeskeinen tulee ekana mieleen

..mutta vois olla myös yksinäinenkin eli ei välttämättä pääse juttelemaan kenellenkään omista asioistaan ja ajatuksistaan, niin sitten seuraa saadessaan purkaa ihan kaiken ulos.
 
Mitä te ajattelette sellasesta ihmisestä joka puhuu vaan omia juttuja eikä kysele sun kuulumisia ollenkaan? tai jos yritätä kertoa omia juttuja johonkin väliin niin ignooraa ne ja jatkaa niitä omia juttujaan?
Mulla on sellainen ''ystävä'' ja en ole oikeastaan enää pahemmin hänen kanssaan ollut missään tekemisissä. Ottaa yhteyttä vain kun hänellä on vaikeaa ja kun hän tarvitsee kuuntelijaa, mutta kun mulla on vaikeaa hän kuuntelee tasan muutaman minuutin ja kommentoi muutamalla lauseella. Sen jälkeen aloittaa taas oman surkeuden purkamisen ja kerjää neuvoja.
 
Osin varmaan voi näinkin olla mutta kun tätä tapahtuu joka kerta,ei silloin tällöin vaan aina.
Tiiätkö onko hän tuollainen myös toisten ihmisten kanssa vai vain sinun kanssa?

...voihan se olla niinkin ettei näe muita juttukavereita ja kokee sinut itselleen turvalliseksi, jolle purkaa eloaan..eikä välttämättä itse edes huomaakaan sitä, että sivuuttaa ns.molemminsuuntaisen vuorovaikutuksen.
 
No en tiedä mikä on enkä tiedä onko muiden kanssa samanlainen mut rupee oikeesti rasittamaan.Kyllä minäkin vingun ja vongun kaikkea paskaa mut tälle ihmiselle on ihan turha edes yritää puhua mitään omia asioita kun ne menee ihan kuuroille korville mut omia juttujaa kyllä tilittää.Ja siis tää ei oo uus juttu että vuosikausia olllut näin.Mua vaan rupeaa pikkuhiljaa kyrsii tollanen.Mä kyllä kuuntelen oli iloista tai surullista asiaa mut olishan se kiva kun se olis molemminpuolista.Onneksi nyt on niitäkin joiden kanssa juttelut menee fifty_fifty.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä