The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kaikki ihmiset ei oo samanlaisia et tykkää yksin kulkea varsinkaan jos on vieras paikka tms. Kukin tyylillään. Kyllä mä nyt yksin käyn kun se on vähän pakko mut sit on mestoi mihi on kiva mennä jonkun kanssa.Enkä oo niin sosiaalinen et tosta vaan meen juttelee tuntemattomien kanssa. Jos nyt vaan saan olla sellanen kun olen, en minäkään ihmettele miten joku saattaa luuhata kaikki paikat ja jutella jokasen kanssa vaikka pienistä kivistä.
..mie taisin jo tossa alussa anteeksi pyydellä...kun..antaa olla.

Saat olla - toki!- sellainen kuin olet, hyvänen aika :D

Ei muuta kuin hyvää illanjatkoa sulle :)
 
vierailija
Kaikki ihmiset ei oo samanlaisia et tykkää yksin kulkea varsinkaan jos on vieras paikka tms. Kukin tyylillään. Kyllä mä nyt yksin käyn kun se on vähän pakko mut sit on mestoi mihi on kiva mennä jonkun kanssa.Enkä oo niin sosiaalinen et tosta vaan meen juttelee tuntemattomien kanssa. Jos nyt vaan saan olla sellanen kun olen, en minäkään ihmettele miten joku saattaa luuhata kaikki paikat ja jutella jokasen kanssa vaikka pienistä kivistä.
mix sä aina valitat joka asiasta eikä mikään tunnu olevan niin hyvin et oisit tyytyväinen. Oot kyl tosi ahdistava ja ankee tyyppi :sick:
 
no kun "Kaikki ihmiset ei oo samanlaisia".
tänne mahtuu kaikki, tai melkein kaikki jos paulaa ei lasketa. :ROFLMAO::oops:
Onneksipa ei ollakaan samanlaisia (y)...se ois kamalan tylsää.

Ja mahtuu paulakin tänne...jos ei haluu niin ei ole pakko lukee hänen juttuja eikä kenenkään...sivuuttaa osaa jokainen.

Ja - tinkunen. Anna anteeksi ajattelemattomuuteni. Tarkoitukseni ei suinkaan ollut loukata sua eikä aiheuttaa pahaa mieltä, erehdyin vain ääneen ajattelemaan.

Eikä kun - oli siinä tarkoitustakin mikä ilmeisimmin epäonnistui. Saada sut rohkeesti liikkeelle, osallistumaan. Mutta itse tunnet ja tiedät itsesi paremmin, ei mun juttuja tartte...niin, niitä mättäitä vaan :)
 
..."..kwaak kwaak kwaak kwaakkwaak.."..

Sen siitä saa kun olen pitkin viikkoa ihastellut ja säikähdellyt ja vienokainosti alussa myös kiekaissutkin sammakoiden perään (y)...päästelen sujuvasti sammakoita suustani:barefoot:...

..kohta varmaan muutunkin sammakoksi:cautious:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä