Määää en kyllä kuolaa!Akat.. eiku naispuoleiset palstalaiset tai ketjulaiset kuolaa Aragonin perään, kakkoselta tulee se elokuva
Määää en kyllä kuolaa!Akat.. eiku naispuoleiset palstalaiset tai ketjulaiset kuolaa Aragonin perään, kakkoselta tulee se elokuva
Kyöp...*tukehtuu*..sis!!!! Näitkö??!!
Näit tietty...siis.....
...tarviiko sitä nyt niin kirjaimellisesti ottaa...ihan nätisti ja sivistyneesti tässä katson television antia *piilottaa kipon humpsauttaen kiharapilvensä sen päälle*Akat.. eiku naispuoleiset palstalaiset tai ketjulaiset kuolaa Aragonin perään, kakkoselta tulee se elokuva
ei kukaan pakota.jaa,no sitten voinki poisttuu.En kato ja kuolaa tollasia. .
Ihminen on kauneimmillaan saunanpuhtaanaei kukaan pakota.
mä olisin nyt just hirveempi kun mikään tossa elokuvassa, suoraan saunasta koneelle.
mä en kattele mitään elokuvia näyttelijöitten takia, vaikka paljon kattelenkinMä oon vissiin vähän nirso mut yksikään TSHn elokuvaversion hahmoista ei ollut mitenkään sytyttävä.
ei oo, en ole pieni enkä vittumainen luonne.onko sulla sukujuuria tuolla poromaastossa?
en sieltäkään. äippävainaa sano etten ole mistään kotosin.mutta sä taijatkin olla savolainen....
...kato kun kuulostaakin tutulta..en sieltäkään. äippävainaa sano etten ole mistään kotosin.
Onneksei kukaan pakota.
mä olisin nyt just hirveempi kun mikään tossa elokuvassa, suoraan saunasta koneelle.
Mitä meinaat?ei oo, en ole pieni enkä vittumainen luonne.
epäilen että on, miehellä ei oo asetta kädessä.Voisiko joku kertoo että oliko toi seurantalaite jalassa oikee vastaus?
https://www.thesun.co.uk/living/1505369/this-bikini-shot-of-three-girls-in-a-convenience-store-has-gone-viral-for-all-the-wrong-reasons-but-can-you-spot-why/Voisiko joku kertoo että oliko toi seurantalaite jalassa oikee vastaus? Kysytään mut en ainakaan huomannu missään vastausta. vai onko tolla äijällä ase? se mulla osu ensin silmään ja sit vasta toi naisen jalka.
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/201607290122338_fd.shtml
Siihen mieheen silmä osu heti mut sit sen jälkeen toi jalka. Mut aika helppo silleen kunolis voinu kuvitella et olis tuol taustalla tai to hyllys ollu jotain tms.epäilen että on, miehellä ei oo asetta kädessä.
ei muuten osunuSiihen mieheen silmä osu heti mut sit sen jälkeen toi jalka.
ei mulla vaan mihkään mieheen tai jalkaan silmät osunuSiihen mieheen silmä osu heti mut sit sen jälkeen toi jalka. Mut aika helppo silleen kunolis voinu kuvitella et olis tuol taustalla tai to hyllys ollu jotain tms.
ei muuten osunu
No miten en oo YHTÄÄN yllättynyei mulla vaan mihkään mieheen tai jalkaan silmät osunu
Ja vielä sen verran että ketju ei sinäänsä kummemmin kiinosta, mutta juttu jäi metityttämään, että jääkö mulla paljonkin näkemättä täälä ketjuihin tulleita vastauksia?Sööötsi häirin, mutta mikä on kun tuolla "milanna venakko" ketjussa on 11 vastausta, mutta minulle ei näy siellä muu kuin ketjun aloittajan aloitusviesti?
ylläpito on poistanu asiattomuudet ketjustaSööötsi häirin, mutta mikä on kun tuolla "milanna venakko" ketjussa on 11 vastausta, mutta minulle ei näy siellä muu kuin ketjun aloittajan aloitusviesti?
Aaa. Ne jäävät siis noin näkymään.ylläpito on poistanu asiattomuudet ketjusta
..että kuva kotihoodeilta