Jos on lihaa tarjolla niin aina löytyy jostain mies grillaamaan..mmm..ja paprikaa ja kesäkurpitsaa jajaja...
Mulla on nälkä ainaski. Tartteis tehdä asialle jotain...
Jos on lihaa tarjolla niin aina löytyy jostain mies grillaamaan..mmm..ja paprikaa ja kesäkurpitsaa jajaja...
Mulla on nälkä ainaski. Tartteis tehdä asialle jotain...
Kyl niitä aina jostain löytyy mut niist pyydetään kauheit hintoi et en nyt tiedä onks 30€ valmiiks tehdyistä kuitenkaan nyt ihan hirveen paljon.Jos meinaa heinäseipäistä tehdä tikkaat, pitää ensin löytää heinäseipäitä, onko niitä nykyään paljon missään.
kannibaali.sinne vartaaseen narttu,
..no ei oo huolta häivää että tähän hätään näille leveysasteilleJos on lihaa tarjolla niin aina löytyy jostain mies grillaamaan
Ajattelin että olis vaan salaa hakenu joltain pellolta.Kyl niitä aina jostain löytyy mut niist pyydetään kauheit hintoi et en nyt tiedä onks 30€ valmiiks tehdyistä kuitenkaan nyt ihan hirveen paljon.
En mä varas oo.Ajattelin että olis vaan salaa hakenu joltain pellolta.
En minäkään, mutta kai hyljättyä seipäitä on tämä maa täynnä, kun kävisi vaan etsimässä ja hakemassa pois jollain kyydillä. Eikö se heinä nykyään ole niissä juustonmallisissa muoveissa.En mä varas oo.
Voishan tuolta iskän lapsuudenkodista löytyy. Tai ainakin jostain naapurista. Mut iskä tuskin mulle sellasii rupee laahaamaan
Vaikea on löytää semmoisia maantieteellisiä leveysasteita missä ei miehiä olisi...no ei oo huolta häivää että tähän hätään näille leveysasteille
...tarkotin kyllä ihan tätä maantieteellistä pistettä ..senkin viilaaja*tikkusella johonkin kohtaan*Vaikea on löytää semmoisia maantieteellisiä leveysasteita missä ei miehiä olisi.
Jos taas tarkoitit takamuksen leveysasteita niin ihan joka sortille löytyy omat faninsa.
Must on aika tylsäämet ne heinät on nykysin niin muoveis, itekin lapsuudes ollu heinäpellolla töis ja seipäille heitelty heinää ja välillä kuorman päällä tallaajana.En minäkään, mutta kai hyljättyä seipäitä on tämä maa täynnä, kun kävisi vaan etsimässä ja hakemassa pois jollain kyydillä. Eikö se heinä nykyään ole niissä juustonmallisissa muoveissa.
ps. itsekin sait heti mieleen kohteen josta vois saada.
nykyään joutuu maksaan liikaa sille tallaajalle niin on halvempi tehä lehmän munia. niin, iltaa ketjuun.Must on aika tylsäämet ne heinät on nykysin niin muoveis, itekin lapsuudes ollu heinäpellolla töis ja seipäille heitelty heinää ja välillä kuorman päällä tallaajana.
Mää tallasi. Ja nostelin seiille ihan ilmatteeks tai no ruokapalkalla.nykyään joutuu maksaan liikaa sille tallaajalle niin on halvempi tehä lehmän munia. niin, iltaa ketjuun.
..ne on dinosauruksen munianykyään joutuu maksaan liikaa sille tallaajalle niin on halvempi tehä lehmän munia. niin, iltaa ketjuun.
Hei, paikka paikoin näkee niitä heinämummoja....ja ne on kyllä ihania<3Must on aika tylsäämet ne heinät on nykysin niin muoveis, itekin lapsuudes ollu heinäpellolla töis ja seipäille heitelty heinää ja välillä kuorman päällä tallaajana.
Mummon viimeinen lehmä ei kyllä yhtään tykännyt roolistaan pikkupoikien inkkarileikeissä biisonina...Hei, paikka paikoin näkee niitä heinämummoja....ja ne on kyllä ihania<3
Itekin oon ollu heinäpelloilla toopeilemassa, inkkarikesiä viettämässä ...ja navetassa olevia lehmiä pelkäämässä
No kumma juttu ettei tykänny..ei yhtään mielikuvitusta MansikillaMummon viimeinen lehmä ei kyllä yhtään tykännyt roolistaan pikkupoikien inkkarileikeissä biisonina...
Jaa häh? Eivätkö olekaan lehmänmunia?niistä valkosista palloista syntyy uusia kepulaisia
juueiJaa häh? Eivätkö olekaan lehmänmunia?
(siis niinko rikkaita kokoomuslais-yrittäjiä)
En oo kerennyt sinne ko oon aina duunissa.juuei
eikö kokoomuksen puutarhasiiven kokouksissa ole tuokaan tullut puheeksi?
*halaaruttaan*Helteet ovat perseestä. -Mitä kuumempi, sitä enemmän mun tekee mieli rökiä.
Ja sit herää yöllä siihen kun on kuuma ja yskittää ja kurkussa tuntuu kummata ja tulee mieleen että se on nyt sit keuhko- tai kurkkusyöpä ja silti taas tekee mieli.