no mikset, ei oo kauheen vaikee juttu.No en tee...
no mikset, ei oo kauheen vaikee juttu.No en tee...
En mä pieneen tilaan oo hankkimas.Hommaa semmoset sitten vasta kun sulla on enempi tilaa
...jos huomaat sellaisille silloin tarvetta.
En mä oo mikään askartelija.no mikset, ei oo kauheen vaikee juttu.
Mutta jos et tee niillä nyt mitään, niin anna olla.En mä pieneen tilaan oo hankkimas.
..eli mennäänpä melkoisen kevyillä fiiliksillä ..ei ole hartioita kuormittamassa eikä niskajäykkyyttä tekemässäei ole näkyny omaakaan.
Sinnehän mä just haaveilenki...muutenki haaveillu mitä kaikkea sit laittais... Tänää vaan näin sellaset ja ku oon ennenkin niitä halunnu mut jätin viel ostamatta.Mutta jos et tee niillä nyt mitään, niin anna olla.
Varmasti tollaset tulee vastaan kun niille on tarvetta enemmän.
..jos kerran on muuttoa mielessä niin vaikka sitte sinne uuteen kämppään
En mä oo mikään askartelija.
olisit ottanu kuvan. äkkiä semmoset rakentaa kun on vähän mallia.Sinnehän mä just haaveilenki...muutenki haaveillu mitä kaikkea sit laittais... Tänää vaan näin sellaset ja ku oon ennenkin niitä halunnu mut jätin viel ostamatta.
No ni - eli mun mielestä sun kannattaa ekaksi keskittyä sen uuden kotisi metsästykseen.Sinnehän mä just haaveilenki...muutenki haaveillu mitä kaikkea sit laittais... Tänää vaan näin sellaset ja ku oon ennenkin niitä halunnu mut jätin viel ostamatta.
Lihaa miehet haluaa ...muodossa jos toisessa.Tuli kostoisku eilisestä porkkanakeitosta. Äijä istuu pihalla ja grillaa ryynimakkaraa, campingmakkaraa ja herkkusieniä, jotka on täytetty sipulilla ja kääritty pekoniin
Kun tuon rasvapläjäyksen syön ei muunlaisesta tartte haaveillakaan. Tulee iso väsy.Lihaa miehet haluaa ...muodossa jos toisessa.
No rakennaks sää sit joskus sellasetolisit ottanu kuvan. äkkiä semmoset rakentaa kun on vähän mallia.
...että huomenna sitten on tiedossa kasvissosekeittoa?Kun tuon rasvapläjäyksen syön ei muunlaisesta tartte haaveillakaan. Tulee iso väsy.
Pitäskö varottaa??
Nääh. Oppiipa olemaan.
Päätön edelleen sit tarttee sen osoitteen mihin moiset toimittaa.No rakennaks sää sit joskus sellaset
Tässä oon just tekstaamassa mr Pitsille, että laitahan grilliin muutama kasvisvarraskin...Kun tuon rasvapläjäyksen syön ei muunlaisesta tartte haaveillakaan. Tulee iso väsy.
Pitäskö varottaa??
Nääh. Oppiipa olemaan.
"Hei äijä. Maissi grilliin niin lohkee"Tässä oon just tekstaamassa mr Pitsille, että laitahan grilliin muutama kasvisvarraskin...
Numerosta en oo ihan varma, mut meni kenelle miehelle tahansa niin meni hyvään tarkoitukseen.
No ehkä se osote ei sit enää oo tääPäätön edelleen sit tarttee sen osoitteen mihin moiset toimittaa.
Mut se, että onko kolmekymppiä vähän vai paljon? Mun mielestä se on paljon esineestä jolla mä en tee mitään.
Mut kaikki on suhteellista. Jos semmoinen tuo sulle iloa elämään useiksi vuosiksi niin kolmekymppiä semmoisesta kapistuksesta on todella vähän.
Vertailun vuoksi; olutlaatikko mun lähikaupassani maksaa 24,- ja siitä riittää riemua yhdeksi illaksi.
Ei se ollu sun luettavaksi tarkoitettu..."Hei äijä. Maissi grilliin niin lohkee"
Ukkokulta luki sen mulle. Sanoin että se on vaan yhdeltä Asiankannattajalta mutta tuskin se sulle lohkasee vaikka grillaisit myös tomaattiaEi se ollu sun luettavaksi tarkoitettu...
Luin että muistakaa neitsyys ja meinasin jo kommentoida että oot hippasen myöhässäIlmoja pitelee.Muistakaa nesteytys.
..mmm..ja paprikaa ja kesäkurpitsaa jajaja...Ukkokulta luki sen mulle. Sanoin että se on vaan yhdeltä Asiankannattajalta mutta tuskin se sulle lohkasee vaikka grillaisit myös tomaattia
Kai ne sitäkin tekee, rahasta tehdään mitä vaan, varmaan "immenkalvojakin".Luin että muistakaa neitsyys ja meinasin jo kommentoida että oot hippasen myöhässä
Eiku tarkoitin vaan, että ne nappulat ovat pilanneet sen systeemin sillä naisella kauan sitten. Mikä, kuuluisi lääkärin selvitettäväksi, mutta ei niille sellaisesta makseta koskaan - minkäs teet? Yhtään unilääkettä en ole ottanut edes kokeeksi, JOTEN EN VOI TIETÄÄ, mutta pääkoppa oppii kaiken, mitä sille opetetaan - KAIKEN AIKAA, rutiineilla pelkästään.Sun planeetallasi ehkä pystyy elämään kellosta piittaamatta, täällä ei. Toisekseen, tuon naisen tai minun unihäröt eivät ole kellosta kiinni.