Herkkuja! Ihanan happamankirpeänmakeaa.tein hölskytyskurkkuja.
Herkkuja! Ihanan happamankirpeänmakeaa.tein hölskytyskurkkuja.
No, jotakin hän piikitti illalla sen HK:n sinisen jälkeen. Liian monta tekijää toki, mut voiko piikin pistää väärään paikkaan?Kunhan ei helteet ois tehnyt tepposia Majurin voinnille .
ai vähän? sanoisin että harvalla sytyttää ylipäätäänNo, jotakin hän piikitti illalla sen HK:n sinisen jälkeen. Liian monta tekijää toki, mut voiko piikin pistää väärään paikkaan?
Vähän myöhäinen "sytytys" porukalla, sanoisin....
Se on vaan tuo Keravakin aika iso paikka lähteä etsiskelemään yhtä rollaattorilla liikkuvaa paheksuvaa Majuria vaikka miten oltaisiin huolissammeNo, jotakin hän piikitti illalla sen HK:n sinisen jälkeen. Liian monta tekijää toki, mut voiko piikin pistää väärään paikkaan?
Vähän myöhäinen "sytytys" porukalla, sanoisin....
Aika hyvin erottaa maisemasta, jos sellaisella liikkuu, mutta jos on sisällä kotona, eikä avaa ovea, ei tietenkään löydy. Mutta ihminen on antanut osoitteen ihan itse tänne - eikä siinä mun tietääkseni tarvitse muuta kuin zoomata, niin osaa jos haluaa - käydä katsomassa. Vai pelkäätkö, että joku vielä tunnistaisi sut, et tuo on tuo jne...?Se on vaan tuo Keravakin aika iso paikka lähteä etsiskelemään yhtä rollaattorilla liikkuvaa paheksuvaa Majuria vaikka miten oltaisiin huolissamme
Käyhän kertomassa tuo tuntemalleni naiselle joka lukemattomien masennustestien, unipillerimääräysten, luulotautiepäilyjen jne jälkeen viimein pääsi oikealle unitohtorille tutkimuksiin. Joiden tulos oli se, että hän herää lähes 200 kertaa yön aikana eikä yksikään unijakso kestä kahta minuuttia kauempaa.. Unettomuutta ei ole olemassa - ainoastaan ajoituksen taito - tai taitamattomuus
Mimmoiset on sisustustikkaat?Onks 30€ sellasista sisustus tikkaista paljon?? Jos joku osaa sanoo kun en ite tiiä.
Ensinnäkin mun mielestä oisi hiukan ehkä jopa törkeää zoomata kenenkään osoitetta ja mennä ovelle kolkuttelemaan vain siksi että ketju saa kuulla uusimmat juorut - Majurilla on läheisiä jotka kyllä huolehtii hänestä.Aika hyvin erottaa maisemasta, jos sellaisella liikkuu, mutta jos on sisällä kotona, eikä avaa ovea, ei tietenkään löydy. Mutta ihminen on antanut osoitteen ihan itse tänne - eikä siinä mun tietääkseni tarvitse muuta kuin zoomata, niin osaa jos haluaa - käydä katsomassa. Vai pelkäätkö, että joku vielä tunnistaisi sut, et tuo on tuo jne...?
No, itse en ainakaan ole menossa - siksi muistutan muita. Liian helppoa tällä kertaa?
No sehän se onkin huono homma, et aina määrätään pillereitä eikä esimerkiksi sairaslomaa, vaikka liian väsyneenä on tietynlainen riski missä tahansa, mitä tekeekin, jos ei ole täysin tolkuissaan. Tutkimuksetkin ovat businessta ja kello on ihmisen keksimä kapine.Käyhän kertomassa tuo tuntemalleni naiselle joka lukemattomien masennustestien, unipillerimääräysten, luulotautiepäilyjen jne jälkeen viimein pääsi oikealle unitohtorille tutkimuksiin. Joiden tulos oli se, että hän herää lähes 200 kertaa yön aikana eikä yksikään unijakso kestä kahta minuuttia kauempaa.----- Hän ei omaa univajettaan saa paikattua mitenkään.
Sun planeetallasi ehkä pystyy elämään kellosta piittaamatta, täällä ei. Toisekseen, tuon naisen tai minun unihäröt eivät ole kellosta kiinni.No sehän se onkin huono homma, et aina määrätään pillereitä eikä esimerkiksi sairaslomaa, vaikka liian väsyneenä on tietynlainen riski missä tahansa, mitä tekeekin, jos ei ole täysin tolkuissaan. Tutkimuksetkin ovat businessta ja kello on ihmisen keksimä kapine.
No tikkaat, koristeeks. Sellaset puiset joko maalatut tai ilman maalia.Mimmoiset on sisustustikkaat?
Eiku koristeeks, niihin voi laittaa vaikka jotku valot kiertämään tai vaikka pyyheteline tai housuteline tai jotain roikkuvia kukkaruukkuja laittaa... Mitä nyt ikinä haluukin.mitkä on sisustustikkaat?
jos niitä voi oikeesti käyttää johonkin käytännön juttuihin niin ei ne sitte kalliit ole.
Onko sulla sellaisille tarvetta?Lisätään nyt vielä et sellaset vanhanaikasen näköset niinku heinäseipäistä tehdyt. En osannu harmaana tähän nyt laittaa kuvaa.
äkkiä sä teet itekkin semmoset eikä maksa kolmeakymppiä.Lisätään nyt vielä et sellaset vanhanaikasen näköset niinku heinäseipäistä tehdyt. En osannu harmaana tähän nyt laittaa kuvaa.
No ne on koristeeks... Haaveilen sellaisista sit kun on enempi tilaa.Onko sulla sellaisille tarvetta?
Kolmekymppiä mistä tahansa pölynkerääjästä on mun mielestäni liikaa.
No en tee...äkkiä sä teet itekkin semmoset eikä maksa kolmeakymppiä.
Hommaa semmoset sitten vasta kun sulla on enempi tilaaNo ne on koristeeks... Haaveilen sellaisista sit kun on enempi tilaa.
ei ole näkyny omaakaan....onko mun päätä näkyny siellä?