HapankaaliNam
Kaali on hyvää ihan missä muodossa vaan
HapankaaliNam
Kaali on hyvää ihan missä muodossa vaan
ja isoille ihmismäärille.Sä olet vissiin tehnyt liikaa ruokaa?
ei tarvii heti pahasti sanoa jos jaksaa lukea.Ei niitä örkkikään jaksa lukea
Pakko tunnustaa..en oo etes maistanuHapankaali
No mie ainakin oon lueknut.No kun eipähän
...tottahan se on, mä kurjotan aivan liian pitkiä jorinoita tänne. Ei niitä örkkikään jaksa lukea, niin miks krutin tai jonkun muunkaan pitäis ?
Sullakin näkyy toi vihreä rengas. Pystytkö ottamaan sen itse pois?Pakko tunnustaa..en oo etes maistanu
Moni on kyllä niin kovin kehunut että täytyy tässä joku päivä pikkunen satsi hankkia ja testata
...en etes sanonu...sanoin ettei örkki jaksa lukea...ei tarvii heti pahasti sanoa jos jaksaa lukea.
Kait sen tuolta asetuksista jostain saa pois...multa ei kannata näistä kysellä kun oon kaukana tekniikan ihmelapsestaSullakin näkyy toi vihreä rengas. Pystytkö ottamaan sen itse pois?
Asiankannattajalla kans on, mut ei monellakaan muulla----!
Sä oot kokki? Kin?ja isoille ihmismäärille.
oon mie tienny sen----Sä oot kokki? Kin?
Mitähätäh ...
...se onkin mission impossible- hommissa...tekee salakavalan pikahyökkäyksen ja viilentää keliäukkonen jossain lähellä, ei näy tutkassa eikä näy pilviäkään. mutta selvästi kuuluu.
Korealainen hapankaali.Hapankaali
Ja sitten tämmösiä tyhmiä viisastamaan että mitenkä toi eroaa tavallisesta versiosta?Korealainen hapankaali.
parin tunnin päiväunet, kokeilin jo kerran tänään ja voin suositella.Iski väsy. Ihan ei kehtais vielä nukkumaan mennä.
No mutta se k e h i t t y y siellä vasta, katso:ukkonen jossain lähellä, ei näy tutkassa eikä näy pilviäkään. mutta selvästi kuuluu.
Parin tunnin?!parin tunnin päiväunet, kokeilin jo kerran tänään ja voin suositella.
Keitä kahvit.Iski väsy. Ihan ei kehtais vielä nukkumaan mennä.
Mitäs vikaa päiväpöhnässä?Parin tunnin?!
...sitten herätessään on ihan päiväpöhnässä
heräämiseen voi käyttää vaikka puoli tuntia....sitten herätessään on ihan päiväpöhnässä
kiinankaaliaJa sitten tämmösiä tyhmiä viisastamaan että mitenkä toi eroaa tavallisesta versiosta?
Joo, varmaan maustettu mutta millä ja miten ?
En juo kahvia.Keitä kahvit.
Kun keittää oikeen kahvin, siis semmoisen mikä tappaa elävät ja herättää kuolleet, niin ei ihan heti ala unettamaan.