Boobabe
On niitä oudompiakin ruokia.Kimchi on outoa, mutta tavallaan hyvää
On niitä oudompiakin ruokia.Kimchi on outoa, mutta tavallaan hyvää
Olikohan samaa?`; Camilla teki tänään aamulla aikaisin telkkarissa kaikenlaista- Oli tooosi hyvä opastus samalla - jogurttikinkyä venäläinen hapankaali on se ainoa ja oikea
passibo
oo nyt varovainen.Ukkostaa*ufopääkkönen*!!
Kikkurat on sotkussa ihan omasta takaa, en tartte lisävolyymiäoo nyt varovainen.
En tiiä mistä tulee ja minne on menossa...taivaskin niin oudon valosan kirkkaana mutta hyvin metelöi...!Pitäkää ne jyrinät siellä älkääkä vaan tänne laittako tulemaan
Nii just!Pitäkää ukkonne siellä älkääkä vaan tänne laittako tulemaan
täältä.En tiiä mistä tulee
iltapala olis kohta.Olis vähän niinku nälkä,ei oo tänää tullu syötyä. Mitä sitä nyt keksis sitten?
Nii tietysti,hiero nyt mun nenään sitäiltapala olis kohta.
ihan saat ite syödä, laitan kyllä syöntivalmiiks.Nii tietysti,hiero nyt mun nenään sitä
Joko se siellä sitten meni ohi vai? Oliko...paha...tai en välttämättä haluu tietääkään...täältä.
Aika kummallinen toive?Nii tietysti,hiero nyt mun nenään sitä
Jos vaikka syöt jotain? Se on aika tehokas tapa siirtää nälkääOlis vähän niinku nälkä,ei oo tänää tullu syötyä. Mitä sitä nyt keksis sitten?
ohi meni pelkillä äänillä, yhtään ei viilentäny eikä satanu.Joko se siellä sitten meni ohi vai? Oliko...paha...tai en välttämättä haluu tietääkään...
Katellaan ja kuulostellaan...toi kun aina saa vähäsesti säpsähtelemään...
vähän on ankeet valikoimat mut jos nyt jotain raapii kokoon.Jos vaikka syöt jotain? Se on aika tehokas tapa siirtää nälkää
Pizzataksivähän on ankeet valikoimat mut jos nyt jotain raapii kokoon.