• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Perkules. Lähikaupassa oli hapankaali "poistuvana tuotteena" -30%. Piti ottaa viimeinen purkki talteen vaikka en just ny ollutkaan ostamassa hapankaalia.
Miten ne voi poistaa hapankaalin valikoimasta?
Mä kostan tän jotenkin.

No, ei mun hapankaalin puutteesta tartte joutua kärsimään. Tossa on kävelyetäisyydellä venäläinen kauppa. Sit jos ne lopettaa hapankaalin ja suolakurkun myymisen niin mä räjäytän tän kylän maan tasalle. Niih.
 
Perkules. Lähikaupassa oli hapankaali "poistuvana tuotteena" -30%. Piti ottaa viimeinen purkki talteen vaikka en just ny ollutkaan ostamassa hapankaalia.
Miten ne voi poistaa hapankaalin valikoimasta?
Mä kostan tän jotenkin.

No, ei mun hapankaalin puutteesta tartte joutua kärsimään. Tossa on kävelyetäisyydellä venäläinen kauppa. Sit jos ne lopettaa hapankaalin ja suolakurkun myymisen niin mä räjäytän tän kylän maan tasalle. Niih.
Itsekin voi sitä tehdä. Tulee vielä varsin edulliseksi.
 
No voi kukkuu! Jotta ei tylsää ja tapahtumatonta eloa olis ja jotta ei tarttis ainakaan mun keksiä mitään ohjelmaa, niin - onneksi on ipanat(y).

Tässä tapauksessa yksi riittää.

Pikareissu ihmisten ilmoille isoon kaupunkiin. Ja yksi ipana onnelliseksi :). Ja yhdelle entiselle ipanalle motivaatiot edelleenkin kohdilleen aamun ylösnousemuksille(y).

Joskohan toi vempele nyt olis sitten käyttäjä- sekä soittajaystävällinen:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Iltaa.
Tyynyt ostettu,se oli päivän ainoa tehtävä ja jes,onnistuin :D Samalla kattelin kaikkia iiiihania sisustusjuttuja ja kaikkee ja sitten jo masennuinkin että eihän tähän nukkumaluukkuun sellaset olis mahtunu ja sopinu. Jos jaksais vielä viedä pulloja ja tölkkejä kun niitäkin on kauheet kaapilliset ja HUOM! ne ei ole kaikki mun(y)
 
Hauveli osaa jahdata jäneksiä ihan luonnostaan. Osais varmaan villisikojakin, mut niitä ei noilla nurkilla ole.
Mut viikonloppu on liian lyhyt aika opettaa se jahtaamaan nelikymppisiä punatukkaisia sinkkunaisia.
Ja jos se oppis, niin emäntänsä vois maanantaina olla ihmeissään.
...nääh, kyllä mä veikkaan että tilanteen tullen koiruliini osaa kyllä hommansa, siis joskun pepillinen nainen tallustaa vastaan :)...eri asia on sitten se, ootko sä silloin hereillä :)


Mutta - kivaa viikonloppua kohti vaan :)!
 
...uuuhhh...tää on kyllä kärvistelyjen viikko näemmä...

Ekaks berberiosasto pettää pahasti(paheksun)- ai ni, tmi- varotus vissiin paikallaan..tosin tais tulla myöhässä..

Nyt sitten tää yläkroppa ja vallankin hartiaseutu...sattuu ja on ihan hellänä :(...puishuonoa.

Ja huomenna pitäs töihinkin suoriutua...vaatteitten kera mieluusti..ja nyt pelkkä ajatuskin tuottaa tuskaa...


Uliuliuliuliuli...*ufopääkkönen*:barefoot:...ja suihkussakin pitäs uskaltaa käydä, jaikskäiks:eek:....


Pahus kun ei pääse äksäilemään lumihankeen :)...*hekumoi nyt ajatuksella*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä