ei pidä mutta ihmiset ei ole täydellisiäei ei ei,mää en tajua näitä juttuja ollenkaan! ei toista pidä hylätä sen takia et joko lihoo tai laihtuu tai jos tulee jotain muuta ulkonäkö juttuja.
ei pidä mutta ihmiset ei ole täydellisiäei ei ei,mää en tajua näitä juttuja ollenkaan! ei toista pidä hylätä sen takia et joko lihoo tai laihtuu tai jos tulee jotain muuta ulkonäkö juttuja.
mä tarkotinkin että syy on oikea.no onhan kun jäänyt traumat pakottamisesta,ei pysty ei kykene.
aimä tarkotinkin että syy on oikea.
eikai niin olekaan silti vois vähän ajatella.ei pidä mutta ihmiset ei ole täydellisiä
Mä kyllä tajuan jos toinen muuttuu niin paljon ettei enää haluta. Mä painan vasta vajaan kymmenen kiloa enemmän kuin mitä tavatessamme mutta tätä menoa oon viidentoista vuoden kuluttua satakiloinen.ei ei ei,mää en tajua näitä juttuja ollenkaan! ei toista pidä hylätä sen takia et joko lihoo tai laihtuu tai jos tulee jotain muuta ulkonäkö juttuja.
Paheksun siltiKeskellä viikkoa joutui pikkuriikkisen alkoholisoitumaan kun kollegat houkutteli terassille. Nyt kumminkin jo kiltisti kotona.
Paheksun ettei Majurin tartte.
Mömmöillä lähtee sattumisetSuihkussa käyty, hengissä selvitty mutta %#&()%€@h!!! kun sattuu
Tyhmästä pääkkösestä kärsii koko eukko
..enkä mä voinu käydä ollenkaan saunassa, yritin mutta...juuei, pikkiriikkiset löylytkin oli liikaa....
Lumihankea kiitos
taitaa sittenki olla siellä se kadonnut laatikko.pulloja ja tölkkejä kun niitäkin on kauheet kaapilliset ja HUOM! ne ei ole kaikki mun
taitaa sittenki olla siellä se kadonnut laatikko.
Ny ei itkut auta, mene kymmeneksi minuutiksi nurkkaan häppemään
Näinköhän*elli epäileväisenä*...Mömmöillä lähtee sattumiset
No kappas kehveliä*alapeukku tähän*meinasin ihan lääkkeeks laittaa lasillisen pernod colaa. perkeleen pullo pilalla, pohjalla lilluu jotain omituista nöyhtää sentin kerros, ei tollanen alle viikossa ostamisesta pilaannu. vien huomenna takasin alkoon.
Kunnon mömmöillä lähteeNäinköhän*elli epäileväisenä*...
tollasta ja pepsimaxia päälle. makua vois kuvailla niin että muistuttaa nestemäistä lakua. ainaki mun suussa.mitä on pernod cola?
Hyvä siellä on röyhistellä....mutta onneksipa sulla on ne kunnon mömmötKunnon mömmöillä lähtee
Hei, se on uutosta: anista, minttua ym:meinasin ihan lääkkeeks laittaa lasillisen pernod colaa. perkeleen pullo pilalla, pohjalla lilluu jotain omituista nöyhtää sentin kerros, ei tollanen alle viikossa ostamisesta pilaannu. vien huomenna takasin alkoon.
laitas jotain viilentävää geeliä/rasvaa ensiavuks.Hyvä siellä on röyhistellä....mutta onneksipa sulla on ne kunnon mömmöt
Nää, kärvistelen...huomenna jo paremmin ...siis en huomenna kärvistele paremmin vaan olotila on parempi ...
Mä en enää tartte särkymömmöjä juuri laisinkaan, eli satunnaisestiHyvä siellä on röyhistellä....mutta onneksipa sulla on ne kunnon mömmöt
Nää, kärvistelen...huomenna jo paremmin ...siis en huomenna kärvistele paremmin vaan olotila on parempi ...
Kun täällä nyt kipuillaan niin sanonpa vaan että mun varvas kipuilee edelleen.miksi se nyt on alkanut kipuilee kun löin sen jo viikko kaks sit...vai millon se oli
laitas jotain viilentävää geeliä/rasvaa ensiavuks.