The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ei ei ei,mää en tajua näitä juttuja ollenkaan! ei toista pidä hylätä sen takia et joko lihoo tai laihtuu tai jos tulee jotain muuta ulkonäkö juttuja.
Mä kyllä tajuan jos toinen muuttuu niin paljon ettei enää haluta. Mä painan vasta vajaan kymmenen kiloa enemmän kuin mitä tavatessamme mutta tätä menoa oon viidentoista vuoden kuluttua satakiloinen. :confused:

Enhän mä pysyisi ton perässä. Pitäsi olla kärryt missä se mua kiskoo.
 
Suihkussa käyty, hengissä selvitty mutta %#&()%€@h!!! kun sattuu:cry:

Tyhmästä pääkkösestä kärsii koko eukko:barefoot:

..enkä mä voinu käydä ollenkaan saunassa, yritin mutta...juuei, pikkiriikkiset löylytkin oli liikaa....

Lumihankea kiitos :)
 
meinasin ihan lääkkeeks laittaa lasillisen pernod colaa. perkeleen pullo pilalla, pohjalla lilluu jotain omituista nöyhtää sentin kerros, ei tollanen alle viikossa ostamisesta pilaannu. vien huomenna takasin alkoon. :mad:
 
meinasin ihan lääkkeeks laittaa lasillisen pernod colaa. perkeleen pullo pilalla, pohjalla lilluu jotain omituista nöyhtää sentin kerros, ei tollanen alle viikossa ostamisesta pilaannu. vien huomenna takasin alkoon. :mad:
No kappas kehveliä*alapeukku tähän*

Totta ihmeessä viet takaisin, paree ois saada uus pullo tilalle ja hyvitykseksi vielä jotain muutakin :)
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä