The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mahtoko olla ens kuun puolivälissä kun alkais, mut mää varmaan soitan huomenna ja kysyn et onko syyskuun alku ok, koska mul on toi kesälukio tossa nyt alla kuitenkin.. Mut jos huomenna soittelen ja selvittelen mitä täs tapahtuu ja miten noi hommat järjestyy..

Oon ihan sekasin. Mitä kaikkea hittoa mun pitää tehä ja järjestää ja hoitaa ennen muuttoa :eek: Ja millä mää saan itteni ja tavarani sinne ja ja. Äää. Täytyy soittaa Mr. Raffille uudestaan ja hyperventiloida lisää.
Ihanaa :)...ja hei, asiat hoituu kyllä :)

Soittelet huomenna ja kyselet, luulis että sulle ois tulossa semmonen Tervetuloa meille opiskelemaan - paketti missä briifataan opintojen alotuksista ja jo. käytännöistä sekä asumisestakin...

Oi että, oo isosti onnellinen ja ennenkaikkea ylpee itestäsi :)

Mä ainakin oon susta :)


...ja kaitpa mr. Raffinenkin sua on jeesaamassa, ei taida tarvita edes kysyä...
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
tsuferaffi
Onko sinulla kämppää tiedossa?
Opiskelijakämpän metsästys on yks juttu.
Ja sit päivähoitopaikkaa pikkuraffille.
No mä sain vasta ihan muutama tunti sitten tietää tästä, että ei oo kukaan vielä kämppiä lupaillu enkä oo ehtinyt hakeakaan. Mutta ajatuksena ois hakea HOAS:ilta perheasuntoa. Tarhapaikka nyt yleensä on pala kakkua, koska semmonen on pako hoitua, se nyt sit on ihan toinen juttu mistä päin kaupunkia semmosen saa.. Mut koulujen alkuun varmaan järjestyy lapsenhoitoapua perheeltä ja kavereilta, jos ei heti saa hoitopaikkaa.
 
Mahtoko olla ens kuun puolivälissä kun alkais, mut mää varmaan soitan huomenna ja kysyn et onko syyskuun alku ok, koska mul on toi kesälukio tossa nyt alla kuitenkin.. Mut jos huomenna soittelen ja selvittelen mitä täs tapahtuu ja miten noi hommat järjestyy..

Oon ihan sekasin. Mitä kaikkea hittoa mun pitää tehä ja järjestää ja hoitaa ennen muuttoa :eek: Ja millä mää saan itteni ja tavarani sinne ja ja. Äää. Täytyy soittaa Mr. Raffille uudestaan ja hyperventiloida lisää.
Jos mää vanhempana aboriginaalina vaan jotenkin pystyn auttamaan tai neuvomaan niin täällä ollaan
 
Nyt ei tosiaankaan uskota ilman kuvaa!
Hei, mä oon hilavitkuttimella, daa!Tää paiskoo muutenkin minne sattuu että jos vaikka erehtyis ottamaan belfieno_O:eek:..niin tuurillaan päätyis jonnekin maatalousnäyttelyn etusivulle(y)

Sitäpaitti mun peffa ei oo uskon eikä Uskon asia:cautious:...mä tota joudun kärvistelemään ja huolella, kun ei suostunut yhteistyöhön...

Nytjustheti on kokovartalohierojan paikka auki! Semmonen joka on perehtynyt pakaroihin ja selkäfileisiin kiitos.


Ääh, mun on saatava jotain ruokaa...meinaan tulla hehkeeksi:rolleyes::D
 
Hei, mä oon hilavitkuttimella, daa!Tää paiskoo muutenkin minne sattuu että jos vaikka erehtyis ottamaan belfieno_O:eek:..niin tuurillaan päätyis jonnekin maatalousnäyttelyn etusivulle(y)

Sitäpaitti mun peffa ei oo uskon eikä Uskon asia:cautious:...mä tota joudun kärvistelemään ja huolella, kun ei suostunut yhteistyöhön...

Nytjustheti on kokovartalohierojan paikka auki! Semmonen joka on perehtynyt pakaroihin ja selkäfileisiin kiitos.


Ääh, mun on saatava jotain ruokaa...meinaan tulla hehkeeksi:rolleyes::D
aikas rohkea ilmoitus. saattaa tulla ovelle jonoa pakarahierojista :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
se nyt sit on ihan toinen juttu mistä päin kaupunkia semmosen saa..
Ja mistä kaupungista.
Se kämppä voi olla ihan mainiosti vaik Vantaalla Myyrmäessä tai Koivukylässä. Junat on niin vikkeliä, et jos opiskelupaikkasi on vaikka Pasila niin ajallisesti on herttaisen yhdentekevää ajatko pari pysäkin väliä piemmälle. Lipun hinta toki on vähän tyyriimpi.
 
tsuferaffi
Ja mistä kaupungista.
Se kämppä voi olla ihan mainiosti vaik Vantaalla Myyrmäessä tai Koivukylässä. Junat on niin vikkeliä, et jos opiskelupaikkasi on vaikka Pasila niin ajallisesti on herttaisen yhdentekevää ajatko pari pysäkin väliä piemmälle. Lipun hinta toki on vähän tyyriimpi.
Siis jos muutan tsadiin niin voiko ne tarjota hoitopaikkaa vantaaltakin? o_O Tsiisus. Nytpä vasta alkaakin ressaamaan miten selviän siellä :cry:
 
Siis jos muutan tsadiin niin voiko ne tarjota hoitopaikkaa vantaaltakin? o_O Tsiisus. Nytpä vasta alkaakin ressaamaan miten selviän siellä :cry:
Ei. Vaan jos sä opiskelet Helsingin puolella niin sä voit asua vaikkaTurussa... jos sulla vaan on varaa ja aikaa kulkea se matka.

Hoasilla on kämppiä jokaisessa pääkaupunkiseudun kunnassa, niin jos kämppä sijaitsee pari pysäkinväliä kuntarajan toisella puolella, niin sit sinusta ei tullutkaan tsadilaista, vaan vaikkapa Vantaalainen. Matka- aikasi (junassa) pitenee viis minuuttia. ja Hgin "sisäisen" lipun sijaan joudut hankkimaan "seutulipun" joka on kalliimpi, mut opiskelija- alennuksilla ei kalliiksi matkusteluksi voi sanoa.

Saattaa nimittäin helpottaa kämpän saamista huomattavastikin kun kattelee kämppää pari pysäkin väliä kauempaakin.
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Pah, päivä se on huomennakin syömiselle..nyt ei jaksa. Tomaatti saa kelvata.

Kävin suihkussa. Hirweeen olennainen tieto tähän kohtaan :D:barefoot:...no e. Mutta - soi ovikello! Eehhehee - ei ollunna hieroja vaan oli tirpanan kaveri. Jolla oli kädessään...kappas vaan..ipanan kännykkä!


Oli sitten unohtanu sen kaverilleen sujuvasti...tytön ilme oli kyllä kuvaamisen arvoinen, siinä vaiheessakaan kun ei tullut mieleen että kännykkänsä vois olla jossain muualla....

Että..otetaanpa iltawillit kehiin ja ihastellaan huoletonta eloa :)...!
 
mun tytär sai opiskelijakämpän viikossa mutta se ei tosin päässy snadiin vaan maakuntauliopistoon

eli ei muutako toiveikkaana hakemaan kämppää paikasta joka on juna-aseman lähellä (helppo kulkea Pasilaan)
 
Mör. :( Kompurakaupoille pääseekin vasta perjantaina.

Huomennakin ihan turha päivä!
Pitänee suunnitella pikainen tatinmetsästysreissu. :p Tai mennä poimimaan vadelmia, niit näyttää olevan ihan hitosti pientareilla ja toivottavasti sähkölinjan allakin.
 
mun tytär sai opiskelijakämpän viikossa mutta se ei tosin päässy snadiin vaan maakuntauliopistoon

eli ei muutako toiveikkaana hakemaan kämppää paikasta joka on juna-aseman lähellä (helppo kulkea Pasilaan)
Haaga-Helia ei oo helpoimman matkan päässä Pasilasta. Tai ratikalla pääsee mut helpompihan se ois kattoo kämppää semmoselta suunnalta mistä pääsee yhdellä kulkineella
 
tsuferaffi
Ei voi mutta jos muutat Vantaalle. Paikasta riippuen saat hoitopaikan nopeemmin ja matka taittuu yhtä nopeesti kuin jostain tsadin lähiöstä. Opiskelijana saat seutulipun puoleen hintaan
Aa, aivan. No, ei kai joku Vantaa olis paha, ku julkiset kuitenkin kulkee ja koulu on juurikin pasilassa. Kyllä mä noita ympäryskuntia mietin jo aiemmin, mutta en oo sen ihmeemmin kuitenkaan uhrannu ajatuksia, ku en uskonu ees pääseväni koko kouluun.
 
Aa, aivan. No, ei kai joku Vantaa olis paha, ku julkiset kuitenkin kulkee ja koulu on juurikin pasilassa. Kyllä mä noita ympäryskuntia mietin jo aiemmin, mutta en oo sen ihmeemmin kuitenkaan uhrannu ajatuksia, ku en uskonu ees pääseväni koko kouluun.
Ai se on Pasilassa, luulin notta Vallilassa

Sitten mikä tahansa radanvarsipaikka on hyvä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä