Hieman vaihtelua, hyvä.Mä olen kurkkumestari!
Eilen täällä jo puhuttiinkin metukkamestareista.
Hieman vaihtelua, hyvä.Mä olen kurkkumestari!
Nyt ei tosiaankaan uskota ilman kuvaa!Mun peffa..Poishuono. Turnauskelvoton..vaikkei uskois..
Ihanaa ...ja hei, asiat hoituu kylläMahtoko olla ens kuun puolivälissä kun alkais, mut mää varmaan soitan huomenna ja kysyn et onko syyskuun alku ok, koska mul on toi kesälukio tossa nyt alla kuitenkin.. Mut jos huomenna soittelen ja selvittelen mitä täs tapahtuu ja miten noi hommat järjestyy..
Oon ihan sekasin. Mitä kaikkea hittoa mun pitää tehä ja järjestää ja hoitaa ennen muuttoa Ja millä mää saan itteni ja tavarani sinne ja ja. Äää. Täytyy soittaa Mr. Raffille uudestaan ja hyperventiloida lisää.
No mä sain vasta ihan muutama tunti sitten tietää tästä, että ei oo kukaan vielä kämppiä lupaillu enkä oo ehtinyt hakeakaan. Mutta ajatuksena ois hakea HOAS:ilta perheasuntoa. Tarhapaikka nyt yleensä on pala kakkua, koska semmonen on pako hoitua, se nyt sit on ihan toinen juttu mistä päin kaupunkia semmosen saa.. Mut koulujen alkuun varmaan järjestyy lapsenhoitoapua perheeltä ja kavereilta, jos ei heti saa hoitopaikkaa.Onko sinulla kämppää tiedossa?
Opiskelijakämpän metsästys on yks juttu.
Ja sit päivähoitopaikkaa pikkuraffille.
Jos mää vanhempana aboriginaalina vaan jotenkin pystyn auttamaan tai neuvomaan niin täällä ollaanMahtoko olla ens kuun puolivälissä kun alkais, mut mää varmaan soitan huomenna ja kysyn et onko syyskuun alku ok, koska mul on toi kesälukio tossa nyt alla kuitenkin.. Mut jos huomenna soittelen ja selvittelen mitä täs tapahtuu ja miten noi hommat järjestyy..
Oon ihan sekasin. Mitä kaikkea hittoa mun pitää tehä ja järjestää ja hoitaa ennen muuttoa Ja millä mää saan itteni ja tavarani sinne ja ja. Äää. Täytyy soittaa Mr. Raffille uudestaan ja hyperventiloida lisää.
Hei, mä oon hilavitkuttimella, daa!Tää paiskoo muutenkin minne sattuu että jos vaikka erehtyis ottamaan belfien..niin tuurillaan päätyis jonnekin maatalousnäyttelyn etusivulleNyt ei tosiaankaan uskota ilman kuvaa!
ei päätä, vain parhaita selkäpaloja.selkäfileisiin kiitos.
No todellakin ...paitti ei päätä eikä selkäfileitäkään...taijan rötväillä loppuillan ameebana lattiallaei päätä, vain parhaita selkäpaloja.
oli joku kalamainos joskus.
aikas rohkea ilmoitus. saattaa tulla ovelle jonoa pakarahierojistaHei, mä oon hilavitkuttimella, daa!Tää paiskoo muutenkin minne sattuu että jos vaikka erehtyis ottamaan belfien..niin tuurillaan päätyis jonnekin maatalousnäyttelyn etusivulle
Sitäpaitti mun peffa ei oo uskon eikä Uskon asia...mä tota joudun kärvistelemään ja huolella, kun ei suostunut yhteistyöhön...
Nytjustheti on kokovartalohierojan paikka auki! Semmonen joka on perehtynyt pakaroihin ja selkäfileisiin kiitos.
Ääh, mun on saatava jotain ruokaa...meinaan tulla hehkeeksi
No sulla on kyllä eloisa mielikuvitus...aikas rohkea ilmoitus. saattaa tulla ovelle jonoa pakarahierojista
Ja mistä kaupungista.se nyt sit on ihan toinen juttu mistä päin kaupunkia semmosen saa..
Siis jos muutan tsadiin niin voiko ne tarjota hoitopaikkaa vantaaltakin? Tsiisus. Nytpä vasta alkaakin ressaamaan miten selviän sielläJa mistä kaupungista.
Se kämppä voi olla ihan mainiosti vaik Vantaalla Myyrmäessä tai Koivukylässä. Junat on niin vikkeliä, et jos opiskelupaikkasi on vaikka Pasila niin ajallisesti on herttaisen yhdentekevää ajatko pari pysäkin väliä piemmälle. Lipun hinta toki on vähän tyyriimpi.
Ei voi mutta jos muutat Vantaalle. Paikasta riippuen saat hoitopaikan nopeemmin ja matka taittuu yhtä nopeesti kuin jostain tsadin lähiöstä. Opiskelijana saat seutulipun puoleen hintaanSiis jos muutan tsadiin niin voiko ne tarjota hoitopaikkaa vantaaltakin? Tsiisus. Nytpä vasta alkaakin ressaamaan miten selviän siellä
Ei. Vaan jos sä opiskelet Helsingin puolella niin sä voit asua vaikkaTurussa... jos sulla vaan on varaa ja aikaa kulkea se matka.Siis jos muutan tsadiin niin voiko ne tarjota hoitopaikkaa vantaaltakin? Tsiisus. Nytpä vasta alkaakin ressaamaan miten selviän siellä
Haaga-Helia ei oo helpoimman matkan päässä Pasilasta. Tai ratikalla pääsee mut helpompihan se ois kattoo kämppää semmoselta suunnalta mistä pääsee yhdellä kulkineellamun tytär sai opiskelijakämpän viikossa mutta se ei tosin päässy snadiin vaan maakuntauliopistoon
eli ei muutako toiveikkaana hakemaan kämppää paikasta joka on juna-aseman lähellä (helppo kulkea Pasilaan)
Aa, aivan. No, ei kai joku Vantaa olis paha, ku julkiset kuitenkin kulkee ja koulu on juurikin pasilassa. Kyllä mä noita ympäryskuntia mietin jo aiemmin, mutta en oo sen ihmeemmin kuitenkaan uhrannu ajatuksia, ku en uskonu ees pääseväni koko kouluun.Ei voi mutta jos muutat Vantaalle. Paikasta riippuen saat hoitopaikan nopeemmin ja matka taittuu yhtä nopeesti kuin jostain tsadin lähiöstä. Opiskelijana saat seutulipun puoleen hintaan
Ai se on Pasilassa, luulin notta VallilassaAa, aivan. No, ei kai joku Vantaa olis paha, ku julkiset kuitenkin kulkee ja koulu on juurikin pasilassa. Kyllä mä noita ympäryskuntia mietin jo aiemmin, mutta en oo sen ihmeemmin kuitenkaan uhrannu ajatuksia, ku en uskonu ees pääseväni koko kouluun.
ai, onx se kovinkin kaukana juna-asemasta?Haaga-Helia ei oo helpoimman matkan päässä Pasilasta. Tai ratikalla pääsee mut helpompihan se ois kattoo kämppää semmoselta suunnalta mistä pääsee yhdellä kulkineella
Giraffin koulu on ilmeisesti Pasilassa mut yksi iso on Mäkelänkadulla. Kai se paikka riippuu siitäki mitä menee opiskelemaanai, onx se kovinkin kaukana juna-asemasta?
viimetteeks kun mää oon asunu siäppäin niin se oli etelähaagassa tai jotain
Keravalle, junia menee tiuhaan pasilaanAa, aivan. No, ei kai joku Vantaa olis paha, ku julkiset kuitenkin kulkee ja koulu on juurikin pasilassa. Kyllä mä noita ympäryskuntia mietin jo aiemmin, mutta en oo sen ihmeemmin kuitenkaan uhrannu ajatuksia, ku en uskonu ees pääseväni koko kouluun.