The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos se on hävitettävä just nyt! Niin hommaan tarttee suojavarusteet ja myrkkyä.
Sit voi paulan kanssa neuvotella mansikkamaan myrkyttämisestä.

Jos voi odottaa ensilumeen niin pesän hävitys onnistuu muutamalla lapionpistolla.
Hiiestäkö mä tiiän että kumpi parempi? Sä kysyt sitä m u l t a :)*räpsyt vaan*

Mä haluun meijen mansikat sieltä ipanoiden suuhun turvallisesti :), sen mä tiiän.
 
Onkohan päätön nukahtanu sohvalle. Vai onko ne tinkuliinin kanssa

..weikkaan, että mies on tasapainoittanut ittensä mukavasti soffalle herätäkseen osimoilleen kohtapuoliin valvoakseen tutun turvallisesti yön yli aamulle saakka :)

Mitä sitä suotta tuttua rytmiään muuttamaan *peukuttaa*


...tosin...mä en oo ennenkään kyllä loistanut minkään valtakunnan veikkauksissa joten...mikä olikaan kymysys:cautious: :D
 
Hiiestäkö mä tiiän että kumpi parempi? Sä kysyt sitä m u l t a :)*räpsyt vaan*

Mä haluun meijen mansikat sieltä ipanoiden suuhun turvallisesti :), sen mä tiiän.
Amppari on sillai omalaatuinen otus, että se ei ole kiinnostunut ihmisestä. Se on kiinnostunut pesästä.

Jos mansikoiden poiminta onnistuu häiritsemättä pesää sillä hinnalla, että muutama mansikka jää poimimatta - niin aika ja syksyllä lapio hoitaa homman.
 
..weikkaan, että mies on tasapainoittanut ittensä mukavasti soffalle herätäkseen osimoilleen kohtapuoliin valvoakseen tutun turvallisesti yön yli aamulle saakka :)

Mitä sitä suotta tuttua rytmiään muuttamaan *peukuttaa*


...tosin...mä en oo ennenkään kyllä loistanut minkään valtakunnan veikkauksissa joten...mikä olikaan kymysys:cautious: :D
:rolleyes: En muista enää.

Toimiiko sun palstA normaalinopeudella? Mun taitaa olla jotenkin hitaampi. Pyörii aina hetken. Joskus ja joskus ei.
:confused:
 
Amppari on sillai omalaatuinen otus, että se ei ole kiinnostunut ihmisestä. Se on kiinnostunut pesästä.

Jos mansikoiden poiminta onnistuu häiritsemättä pesää sillä hinnalla, että muutama mansikka jää poimimatta - niin aika ja syksyllä lapio hoitaa homman.
No ei onnistu, häiritsemättä siis, kun kyseessä on mä...kun onnistun tolloilemaan ja töhöttämään niin että varsin sijoitun liika liki suhteessa siihen maareikään ja...


Mutta byhyy...meijen vimpat mansikat...olis etes Simppanen paikalla, niin sais maiskutella pötsinsä pumpsukaiselleen :)
 
:rolleyes: En muista enää.

Toimiiko sun palstA normaalinopeudella? Mun taitaa olla jotenkin hitaampi. Pyörii aina hetken. Joskus ja joskus ei.
:confused:
Mulla toimii aina hitaalla...kun oon hilavitkuttimella. Viimeaikoina viskoo urakalla palsalta hitoksiin, vissiin ihan aiheestakin, tai sitten lataa ja lataa ja lataa....

Eli samaa huttua, oli kyseessä hilavitkutin tai mun pääkkösen toiminta :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Mulla toimii aina hitaalla...kun oon hilavitkuttimella. Viimeaikoina viskoo urakalla palsalta hitoksiin, vissiin ihan aiheestakin, tai sitten lataa ja lataa ja lataa....

Eli samaa huttua, oli kyseessä hilavitkutin tai mun pääkkösen toiminta :D
Hyvä kuulla etten ole ainut jolla on tätä takkuamista, en ole kyllä vahingoniloinen, en sitä tarkota. Saisi kyllä lopettaa sekoilun.. ottaisi meistä esimerkkiä. :cool:
 
Vedenpaisumus ulkona! Nyt tulee vettä kuin Nooan aikana :eek:...


...näinköhän se pesä muuten hukkuis....?
Ei huku.

Joko odotat ensilunta (mut ennen routaa) ja kaivat pesän auki.
Tai sit käytät myrkkyä tänään.

Kototönöllä oli jokavuotisena ilmiönä rivi lehmuksia. Ja sit kerran kesässä miljoona surraavaa pörriäistä. Olisko pitäny kaataa lehmukset, myrkyttää pörriäiset vai tehdä kuten tein, eli antaa asian olla.
 
...
Ei huku.

Joko odotat ensilunta (mut ennen routaa) ja kaivat pesän auki.
Tai sit käytät myrkkyä tänään.

Kototönöllä oli jokavuotisena ilmiönä rivi lehmuksia. Ja sit kerran kesässä miljoona surraavaa pörriäistä. Olisko pitäny kaataa lehmukset, myrkyttää pörriäiset vai tehdä kuten tein, eli antaa asian olla.
...öh, nuilla sun vaihtoehdoilla...mä sitten ootan ensilunta. Kun en mä myrkyksi tänään niin millään muutu...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä