Pitäisikö vastustaa kiusausta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija13326
  • Ensimmäinen viesti
EI tehdä. Uskonto tuhoaa kaiken, myös ketjut. Mutta yhtälailla jotkut ihmiset voivat päättää uskovansa että heidän aviopuolisonsa ei "petä" (Ja mitä pettämistä se edes on, se on vain sanonta.). Minä sanon teille: "Eläkää, nauttikaa ja uskokaa valheisiinne. Tulkaa siten onnellisiksi."
Uskonto tuhoaa ketjut? No kukahan tässä on uskonnon tuonut tähän ketjuun? En mä ainakaan.

Mä olisin samaa mieltä pettämisasioista vaikken olisi uskossa.

Mutta jatketaan ihan itse aiheesta, sopiiko?
 
Ehkä tässä, että ei mieti miehensä mahdollisia pettämisiä on samaa juttua. EI halua edes kuulla. Suokaamme heillekkin oma uskonsa.
Eiköhän näissä tapauksissa ole vaan kyse siitä, että näennäisesti hyväksymällä (hyväksytään, mutta ei tahdota kuulla) puolison "seikkailut" voidaan itse oikeuttaa omat "seikkailut", mutta tekopyhää silti.
 
vierailija
Echot ja muut moralistit kannattaa unohtaa. Pari sääntöä: Älä kerro kellekkään. Mieluiten ei edes parhaalle ystävällesi, mutta toisaalta ehkä hänelle on vaan PAKKO. Mut ei muille.

Sitten kattelet tän kesän ja NAUTIT. Älä eroa! Anna asioiden kypsyä. Nauti, nauti, nauti. Mutta jossain vaiheessa, muista se, että sun pitää keskustella salarakkaasi kanssa myös käytännön asioista. Mieluiten sellaisella hetkellä kun huuma ei oo ihan pahimmillaan (parhaimmillaan).

Siis miten te tapaatte tällä hetkellä ja miten salasuhteenne jatkuu loppukesän?
 
Echot ja muut moralistit kannattaa unohtaa. Pari sääntöä: Älä kerro kellekkään. Mieluiten ei edes parhaalle ystävällesi, mutta toisaalta ehkä hänelle on vaan PAKKO. Mut ei muille.

Sitten kattelet tän kesän ja NAUTIT. Älä eroa! Anna asioiden kypsyä. Nauti, nauti, nauti. Mutta jossain vaiheessa, muista se, että sun pitää keskustella salarakkaasi kanssa myös käytännön asioista. Mieluiten sellaisella hetkellä kun huuma ei oo ihan pahimmillaan (parhaimmillaan).

Siis miten te tapaatte tällä hetkellä ja miten salasuhteenne jatkuu loppukesän?
Niin niin, unohdetaan moraali. :LOL:
 
Harmi, että tajusin tän vasta tämän ketjun myötä ja tässä vaiheessa, kun tässähän on enään EM-finaali jäljellä. Olis voinut kuukauden verran vaimon pistään hoitaan lapsia ja tekemään kotityöt niin olis voinut antautua nautinnoille ja juoda kokopäivä kaljaa ja katsella jalkapalloa.
Säkään mistään älyä. No, vielä voit hyvittää virheesi, käymällä tuuppaamassa hienovaraisesti naapurin Kirstiä. (y)
 
vierailija
Harmi, että tajusin tän vasta tämän ketjun myötä ja tässä vaiheessa, kun tässähän on enään EM-finaali jäljellä. Olis voinut kuukauden verran vaimon pistään hoitaan lapsia ja tekemään kotityöt niin olis voinut antautua nautinnoille ja juoda kokopäivä kaljaa ja katsella jalkapalloa.
:ROFLMAO:

Hauskinta että näin se tosiaan monilla vielä oikeasti menee.
 
vierailija
Joo. Kun nainen tekee näin, on hän syntinen, vastuuton ja paha. Sekä miesten ja naisten mielestä. Kun mies tekee näin niin suuri osa miehistä salaa hyväksyy sen, osa jopa ihailee. Naiset halveksuu ja sanoo: "Sika!" Mutta silti sellaisille miehille tätä irtopillua on tarjolla koko ajan.

Mun miehen tuttava iski duunista jonkun 15 vuotta nuoremman hempukan. Pani sitä sitten koko kesän, ilman tunnontuskia. Vaimo varmaan tiesi mitä on meneillään, mutta uhrautui perheen puolesta. Samaisella äijällä piisaa paljon myös semmosia 1-2 illan juttuja.

Joo. Ei kai se kivaa ole jos hommat menee näin kun ketjunavaaja on kertonut, mutta luulis nyt saakeli että porukka ei olis ihan noin tuomitsevaa.
 
vierailija
Joo. Kun nainen tekee näin, on hän syntinen, vastuuton ja paha. Sekä miesten ja naisten mielestä. Kun mies tekee näin niin suuri osa miehistä salaa hyväksyy sen, osa jopa ihailee. Naiset halveksuu ja sanoo: "Sika!" Mutta silti sellaisille miehille tätä irtopillua on tarjolla koko ajan.

Mun miehen tuttava iski duunista jonkun 15 vuotta nuoremman hempukan. Pani sitä sitten koko kesän, ilman tunnontuskia. Vaimo varmaan tiesi mitä on meneillään, mutta uhrautui perheen puolesta. Samaisella äijällä piisaa paljon myös semmosia 1-2 illan juttuja.

Joo. Ei kai se kivaa ole jos hommat menee näin kun ketjunavaaja on kertonut, mutta luulis nyt saakeli että porukka ei olis ihan noin tuomitsevaa.
Voi kuule, ainoa tilanne, milloin vieraissa käynti on hyväksyttävää, on se kun asiasta on etukäteen sovittu puolison kanssa. Sitä ihmettelen, miksei ihmisillä ole tähän selkärankaa, kun sulloin kaikki olisivat tyytyväisiä. Ehkäpä se pettäjä vaan haluaa sisimmässään pilata puolisonsa elämän ja parisuhteen, koska muuten siitä häviää se jännittävä kiinnijäämisen pelko, jos ei ole mitään menetettävää. Itsetuhoista käytöstä siis.
 
Aloittaja312
Mikäs tässä on tilanne?
Kyllä se on menoa. Tämä viikonloppu on viimeistään vahvistanut asian. Mieshän ei huomaa mitään, kertoo aika paljon hänestä. Yritän tänään kirjoittaa kirjeen tästä asiasta. En tiedä annanko sen miehelleni vai kerronko tämän asian sen pohjalta. Ajankohtaa en vielä ole päättänyt mutta ei sitä paljoa voi venyttää.
 
vierailija
Eikä ne kolme lastakaan huomaa mitään. Silti ollen varma, että niin lapset kuin mieskin kärsivät tilanteesta. Sitä et tietenkään voi myöntää, koska ihminen toimii niin, että hakee aina syyt ja oikeutuksen omalle toiminnalleen, oli se toiminta mitä tahansa, Ja jos joku uskaltaa arvostella, niin hän on mielestäsi katkeroitunut.
 
vierailija
Näköalatonta klitoriksen ohjaamaa käytöstä. Kestää 2-3 vuotta ja löydät taas seuraavan ihastuksen, joka pitää kokeilla. Perstyrkkysiä ja kierrätysnaisia tarvitaan, ainakin kehitysmaakaupan ihmisille, eli anna palaa!
 
Aloittaja312
Uusi mies ei sittenkään ollut valmis jättämään perhettään? Sillä oli muutama muukin hoito?
Ei ole muita hoitoja. Oikeesti monella tuntuu olevan hirvee tarve todistella, että hän olis kauhea pelimies. No ei ole sen tyyppinen. Mutta meille molemmille tämän asian julkituominen juuri nyt on vaan liian rankkaa. Joten jatkamme tätä salasuhteena ja katsomme miten asiat etenee.

Olen kertonut tästä vain parhaalle ystävälleni ja hän toisaalta tuomitsee minut, mutta toisaalta ymmärtää.

Sinällään olen yllättynyt, että tämä juttu ei kauheesti sotke mun normaalia arkea. Jotenkin normiarjessa (okei nyt olen kesälomalla) elää vain sitä elämää niin automatisoidusti. Tää juttu on niinkuin irrallinen saareke siitä. Kauheeta sanoa, mutta vähän kuin harrastus joka vie mut arjesta irti.

Tiedän, että kirjoittamani tekee minusta helpon maalin. Mutta toisaalta en välitä, koska olen kuitenkin anonyymisti täällä. Ja tiedän, että jotkut kirjoittaa pahoja asioita vain siksi, että heidän sisässään asuu viha jota purkavat.
 

Yhteistyössä