Pitäisikö vastustaa kiusausta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija13326
  • Ensimmäinen viesti
moralisointia tai ei. mutta usein nää päätyy siihen, että sitten itketään ja parutaan kun on petetty sitä entistä, tullut ero, ja sekin jonka kanssa petti halusikin vain sitä yhtä ja palasi perheensä pariin. ja on jäänyt loppujen lopuksi lehdelle soittelemaan. ja se entinen puoliso olikin niin hyvä. Että kannattaa miettiä tarkoin, kannattaako vai ei.
 
Aloittaja312
No mites tässä kävi? Jäikö aloittaja kiinni vai kertoiko suhteesta miehelleen itse. Vai jatkuuko sama meno?
No on tässä periaatteessa ollut monta koukeroa, mutta lähinpänä ollaan kuitenkin tuota "sama meno jatkuu."

En ole kirjoittanut, koska ei mitään erityisen uutta ole ilmennyt. Ystäväni, joka on erittäin fiksu ja osaa pitää sekä pään kylmänä että jalat maassa, on antanut hyviä ohjeita.

Hän sanoi, että ei kannata edes keskustelupalstoilla paljastella pahemmin. Jotkut väärät asiat saattavat yhdistää asiat minuun jne... No itse olenkin noudattanut äärimmäistä varovaisuutta ja siksi en ole kertonut mitään joka voisi auttaa minun tunnistamisessa.

Kyllähän sitä olis voinut kirjoitella, mutta se olis muistuttanut vaan eroottista novellia. Tuntuu, että joitakin ärsytti etenkin se, että kerroin hieman (edes hyvin kilttejä) noita seksijuttuja.
 
vierailijaxxxxxc
Kuin koko ketjun läpi ja täytyy ihmetellä mihin etenkin naisten moraali on menny. Aloittaja oma luku sinällään, mutta tosi moni nainen puolustelee... Aikamoinen jakorasiameininki
 
vierailija
Moralisointia tai ei.
Kahden ihmisen välinen sitoumus, parisuhde pitää pysyä tahrattomana. Jopa ajatuksissaan kuviteltu läheinen hetki jonkun toisen ihmisen kanssa on pettämistä. Henkistä pettämistä.

Jokainen, joka harkitsee parisuhteensa rikkomista, voi miettiä ensin
Miltä itsestä tuntuisi, jos oma kumppani tekisi samaa, kuin mihin itse olisi ryhtymässä?
Miksi olla parisuhteessa, jos pitää pettää toista?
Nykyihminen ei osaa enää kunnioittaa toisia ihmisiä, vain oma napa on tärkein ja sen hyvinvointi.
 

Yhteistyössä