No mä oon vähän heikkoina masuihin...pitää olla kokoa....siis masussa. ruutis vääntää kuitenkin ton niin tarkensinEn o kyl koskaan havainnut, että miehen masu olis seksikäs?
mää mitään vääntele, itelläki on kunnon pakki niin hyvähän se vaan on jos semmonen on ihan OKNo mä oon vähän heikkoina masuihin...pitää olla kokoa....siis masussa. ruutis vääntää kuitenkin ton niin tarkensin
niin tekee.Mun seurassa useat teloittuu
Ei varmaan kaikille oo ok mutta mulle on.Mitä isompi sen parempimää mitään vääntele, itelläki on kunnon pakki niin hyvähän se vaan on jos semmonen on ihan OK
En o havainnut, että sexy masu olis asia joka olis miehessä kiinnostavin.No mä oon vähän heikkoina masuihin...pitää olla kokoa....siis masussa. ruutis vääntää kuitenkin ton niin tarkensin
peppu ja masu katsotaan heti ensimmäitteks ja kämmenien koko.En o havainnut, että sexy masu olis asia joka olis miehessä kiinnostavin.
Muussa tapauksessahan minut olis viety jo viisi vuotta sitten.
No voi helvta!peppu ja masu katsotaan heti ensimmäitteks ja kämmenien koko.
No ehkä niitä katsoo mut ei sen perusteella ehkä ihan täystyrmäyksiä anna....en tiiä,mulla ollu vaan masumiehii...miinus se yks hoikkapoika jota tapailin.Siksi kai masumiehii ollu kun ne vaan saa sukat pyörimään.No voi helvta!
Masu on ihan jees.
Pepusta ei o tiatoo
Ja sormetkin on hanuristin sormet.
Kokeilehan siinäkin olla muuta kuin nokkela ja näppärä?
Pitäiskö mun kertoa?No ehkä niitä katsoo mut ei sen perusteella ehkä ihan täystyrmäyksiä anna....en tiiä,mulla ollu vaan masumiehii...miinus se yks hoikkapoika jota tapailin.Siksi kai masumiehii ollu kun ne vaan saa sukat pyörimään.
ajattele positiivisesti ja ole tyytyväinen ettei koko jalkaa.Varvasta särkee ihan kunnolla
Mää en nyt kyllä tajunnu mitään...mut eikai se niin vaarallista ole.Pitäiskö mun kertoa?
Oli kyseessä hyvä tai huono haitari niin vasemmalle kädelle merkattu on vain C ja E.
Muissa tapauksissa vasen käsi menee joka tapauksessa parhaan arvauksen perusteella, kun ei sinne kumminkaan näe.
ajattele positiivisesti ja ole tyytyväinen ettei koko jalkaa.
Haitaristi kertoo, että sinne vasemman käden näppäimistöön on turha edes tuijottaa.Mää en nyt kyllä tajunnu mitään...mut eikai se niin vaarallista ole.
Ja sääkin siellä teet vaan töitä etkä ehdi kunnolla palstaileeyleensä just ennen puoltayötä.
Kait ny kaikki joskus menevät nukkumaan.Ketju hiljeni...
pieniä katkoksia välillä vaanJa sääkin siellä teet vaan töitä etkä ehdi kunnolla palstailee