The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huolestuttavaa kun nyt toinenkin varvas rupes särkemään siis sen ensimmäisen särkevän viereinen varvas...
Kuten mä just kerroin, niin haittaristi ei koskaan näe vasenta kättään. Se menee aina vaan automaattina noiden kahden merrkatun näppäimen välillä.

Oikea käsi taas menee sillai, että jos erehtyy katsomaan niin sit on kusessa... kun senkin sormitus menee jokseenkin aina samoin. Pitää vaan luottaa siihen, että sormet osaa.

Jos ne eivät osaa niin sit on todellakin liemessä.
 
vierailija

Kuten mä just kerroin, niin haittaristi ei koskaan näe vasenta kättään. Se menee aina vaan automaattina noiden kahden merrkatun näppäimen välillä.

Oikea käsi taas menee sillai, että jos erehtyy katsomaan niin sit on kusessa... kun senkin sormitus menee jokseenkin aina samoin. Pitää vaan luottaa siihen, että sormet osaa.

Jos ne eivät osaa niin sit on todellakin liemessä.
Voisitsä josku puhua (kirjoittaa) jostain muusta kuin itsestäsi?
 
Katos, palstakärpäseni paikalla moi.
Ja hittojako mä olisin tossa itteäni Tinkulle myynyt?

Jos itte osaa taidot A, B ja C niin ei kaipaa ketään joka omaa samat taidot.Vaan täydennystä
Jos tarttee hirveen hyvää ampujaa niin kandee ottaa epek
Jos tarttee numeroituja autoja niin kandee ottaa päätön

Enkä ole järjestyksestä ihan varma.
 
vierailija
Asiankannattaja sulla on hassu tapa puhua. Mut kai sä vaa oot sellainen asiasta toiseen tyyppi. Muuten susta pidänkin. Toi on vaan outoa kun aina kommentoit muiden juttuja omilla asioilla. Mut ei ollut tarkoitus loukata. Mulla on ollut paha päivä, ja yö. Oot ihana vaikkakin outo.
 
vierailija
Aiku ihanaa, että voisinko joskus puhua muusta kuin itsestäni, mutta tämä on ensimmäinen kerta kun luen mitään kirjoittamaasi.

Menehän kotiisi, kasva aikuiseksi ja palaa kolmenkymmenen vuoden päästä asiaan.
Mä oon kotona. Kolmenkymmenen vuoden kuluttua tuskin sua ja mua on olemassa eikä varmaan internettiäkään eikä nykyisenlaista yhteiskuntaa. Vitut.
 
Asiankannattaja sulla on hassu tapa puhua. Mut kai sä vaa oot sellainen asiasta toiseen tyyppi. Muuten susta pidänkin. Toi on vaan outoa kun aina kommentoit muiden juttuja omilla asioilla. Mut ei ollut tarkoitus loukata. Mulla on ollut paha päivä, ja yö. Oot ihana vaikkakin outo.
Voin kutsua itseäni jokseenkin kaikilla nimillä mutta hupsu ei ihan ensimmäiseksi tule mieleeni.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä