...eli sä meet kattoon opiskelukämppää ?*ihan tohkeissaan uutisesta*....Näyttäispä siltä, että met lähemmä poikasen kanssa ens viikolla käymään tsadissa
Enää yksi yökkönen jäljellä ennen lomaa, jaksaa jaksaa polkee polkee!päivää.
Oispa vesimelonia...Moikka !
Ihan häröpäivä takana mutta ei haittaa, saa ollakin kun keskiviikossa mennään....eli levottomat jutut sallittuja*peukuttaa*...ainakin mun suusta *ufopääkkönen*
Lämpsä päivä, mä oon hekumoinut koko päivän ajan vedessä asumisesta...ois saanu vaikka sataakin , tämmönen tropiikki on aika...nihkeetä ( miettii miten kuoriutuu housuistansa pois)
Päivän maukkain sana on: vesimelooni . Kohta herkutellaan vesimelonijädellä...jees,mi laik it!
ei tässä jaksamisen kanssa ole mitään ongelmaa.Enää yksi yökkönen jäljellä ennen lomaa, jaksaa jaksaa polkee polkee!
Oli ihan pakko otta tommonen herkkupallo mukaan, kun niin nätisti kökötti heti heviosastolle tullessa.Oispa vesimelonia...
...mutta jonkun kanssa sittenkö onei tässä jaksamisen kanssa ole mitään ongelmaa.
Koita pyöristää selkää venyttämällä käsivarret eteen (sormet ristissä). Tai rintarankaa voi availla nojaamalla kädellä seinään ja venyttämällä siitä pois päin.Yläselkä on jumissa ja koskee. Onko jossain jumppaohjetta tai jotakin?
Pitääki käydä ostaa, mulle riittää ihan palakin. On se vaan niin hyvää...Mmmmmm!Oli ihan pakko otta tommonen herkkupallo mukaan, kun niin nätisti kökötti heti heviosastolle tullessa.
Se on kyllä hyvää kesäherkkua
Mulle ainakin ihan samaa. Entä sulle?Heipparallaa, mitäs uutta teille?
..ja kun tekee kivat viipaleet ja laittaa toviksi pakkaseen, niin siitä tulee makeeta jäätelöä ...Pitääki käydä ostaa, mulle riittää ihan palakin. On se vaan niin hyvää...Mmmmmm!
Samaa tännekin. Arkea vain. Oottelen mun kaheksan päivän kesälomaa Tänään puunasin koko kodin lattiasta kattoon, kun huomenna alkaa armoton työputki ja tiedän, etten jaksa siivota silloin. En muista oonko sanonut, mutta aion syksyllä hakea opiskelemaan!Mulle ainakin ihan samaa. Entä sulle?
Kato tarkemmin mitä syötIltpäivää!
Sienestetty (kastikkeeseen sopiva saalis) ja hoideltu passi-asioita.
Hirmu hiostava keli vieläkin.
Katos ku on olemassa sellanen sanonta, että "pidä suomi siistinä, aloita autosta"Oi miksi pitää autosta heitellä roskia ulos...tänään tuli vastaan joku jolppi autolla ja heitti jokun hesen tms mukin ikkunasta ulos ja suoraan meikäläisen konepelille. Ei ollu kiva juttu yhtään. Miksi niitä roskia ei voi jemmata autoon ja sit viedä roskiin kun on kotona tai pysähtyy jonnekin missä roskis.
just meinasin saman kirjottaa.Katos ku on olemassa sellanen sanonta, että "pidä suomi siistinä, aloita autosta"
Hyvä ohje,yks keino mitä voi kokeilla on myös maata lattialla vaikka ohut tyyny pään päällä.Koita pyöristää selkää venyttämällä käsivarret eteen (sormet ristissä). Tai rintarankaa voi availla nojaamalla kädellä seinään ja venyttämällä siitä pois päin.