The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää :)

Nyt tuli kyllä maanantaiden esimaanantai, voi sun su ffysjfcg voi dgu!

Paarmat saa mun puolesta kuoli sukupuuttoon justnythet! Ei niillä oo mitään virkaa, jos ei ota tota meikäläisen peffan pureksimista :devil:...aaarrgghh, ne tulee housujenkin läpi paloja viemään*sniif*...

Sitten mun reino:love:. Mun reissukaveri, tilaihme, maltillinen kuuntelija ja tarvittaessa just sopivasti kiihtyvä.... Se on pipinen*sniif*... Pirskatti, pukkaa hätäremppaa tjtn, onneksi tässä on tulossa tilannetta kattomaan kaveria...mutta ääsyttää, pah!

Mutta hei - koko päivä ihanaa auringonpaistetta <3! Ei voi olla hymyilemättä...kun ei voinu olla laulamattakaan*nolopoli* mutta se oli ihan vahinko, ite en etes huomannut*ufopääkkönen*:D

..aaahh..nyt elbailen pienen tovin eli äksäilen pitkin pituuttani kintut kohti kattoa :D!

Jatketaan harjoituksia:)!
 
Myöhäispäivää! Tai oikeestaan vois alottaa että: "Oli synkkä ja myrskyinen päivä" :D
Meitä lähestyy joku saatanallinen kylmä rintama vissiin suoraan Antarktikselta :confused:
Villasukat kehiin!!

Ja moikka Myttynen:)!

On kuule ihan vinkeetä että oot siellä kamalan kaukana :)...joko sä meet ihan paikallisesta vai kyseleekö ne sulta, että mistä ihmeen Suomesta :D?

Ja hei...joko sä valmistuit:)?
 
Yinksu
Määh! Kävin kylil mut kyllä oli ahdistavaa, en mää täällä pysty näköjään kulkee normisti. Tuntuu et kaikki kyylää et toi iulkee TAAS yksin et mihin se mies on jääny jonka kans kulki. Mua hävettää:oops:
 
Määh! Kävin kylil mut kyllä oli ahdistavaa, en mää täällä pysty näköjään kulkee normisti. Tuntuu et kaikki kyylää et toi iulkee TAAS yksin et mihin se mies on jääny jonka kans kulki. Mua hävettää:oops:
Se tuntuu vaan siltä koska sun tämän hetkinen elos pyörii siinä erossa ja parisuhteen puutoksessa...siksi sä bongailet näköpiiriis vain ja ainoastaan pariskuntia ja susta tuntuu että ympäristössäs ei muita olekaan. Tai niinkuin nytki että kaikki seuraa ja tarkkailee sua.

Ei helpota mutta - ei suhun siellä kukaan erityistä huomiota oo kiinnittänyt. Siis semmosta mitä kuvittelet ja luulet.

Mutta tokihan siellä varmaan monikin vapaana oleva mies on sut rekisteröinyt ja huomannut että olet yksin liikenteessä :)
 
Villasukat kehiin!!

Ja moikka Myttynen:)!

On kuule ihan vinkeetä että oot siellä kamalan kaukana :)...joko sä meet ihan paikallisesta vai kyseleekö ne sulta, että mistä ihmeen Suomesta :D?

Ja hei...joko sä valmistuit:)?
Villasukat on jo toista kuukautta, ajoittain kahdetki :D
Eii mua paikalliseksi luulla, mutta ei ne suomalaiseksikaan arvaa ku semmosista kukaan ees tiiä :ROFLMAO: pari kertaa luultu hollantilaiseksi jostain syystä :cautious:
Enkä oo ees valmistunu :confused:
 
Villasukat on jo toista kuukautta, ajoittain kahdetki :D
Eii mua paikalliseksi luulla, mutta ei ne suomalaiseksikaan arvaa ku semmosista kukaan ees tiiä :ROFLMAO: pari kertaa luultu hollantilaiseksi jostain syystä :cautious:
Enkä oo ees valmistunu :confused:
Hyvä että villasukat rulettaa maailman äärissäkin*peukuttaa*

..vai hollantilaiseksi *ufopääkkönen*...pitäkööt perunansa:cautious:..

No, ehtiipä tuota kirjojen pariin tuonnempanakin:). Tai no en tiiä...misteri kuitenkin pitää sut siellä kiireisenä :rolleyes:..
:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä