Villasukat kehiin!!Myöhäispäivää! Tai oikeestaan vois alottaa että: "Oli synkkä ja myrskyinen päivä"
Meitä lähestyy joku saatanallinen kylmä rintama vissiin suoraan Antarktikselta
sää oot ihan uskomaton illuminati ja foliohattuMääh! Kävin kylil mut kyllä oli ahdistavaa, en mää täällä pysty näköjään kulkee normisti. Tuntuu et kaikki kyylää et toi iulkee TAAS yksin et mihin se mies on jääny jonka kans kulki. Mua hävettää
oikeesti ihmisiä kiinnostaa kun kasa kiviä.Määh! Kävin kylil mut kyllä oli ahdistavaa, en mää täällä pysty näköjään kulkee normisti. Tuntuu et kaikki kyylää et toi kulkee TAAS yksin et mihin se mies on jääny jonka kans kulki. Mua hävettää
Mikä?sää oot ihan uskomaton illuminati ja foliohattu
Se tuntuu vaan siltä koska sun tämän hetkinen elos pyörii siinä erossa ja parisuhteen puutoksessa...siksi sä bongailet näköpiiriis vain ja ainoastaan pariskuntia ja susta tuntuu että ympäristössäs ei muita olekaan. Tai niinkuin nytki että kaikki seuraa ja tarkkailee sua.Määh! Kävin kylil mut kyllä oli ahdistavaa, en mää täällä pysty näköjään kulkee normisti. Tuntuu et kaikki kyylää et toi iulkee TAAS yksin et mihin se mies on jääny jonka kans kulki. Mua hävettää
Niin mut musta ainakn TUNTUU siltä.oikeesti ihmisiä kiinnostaa kun kasa kiviä.
suomeks ei ollenkaan.
Vainoharhoihinkin on saatavissa apua.Määh! Kävin kylil mut kyllä oli ahdistavaa, en mää täällä pysty näköjään kulkee normisti. Tuntuu et kaikki kyylää et toi iulkee TAAS yksin et mihin se mies on jääny jonka kans kulki. Mua hävettää
anna tuntua kun ei se totta kuitenkaan ole.Niin mut musta ainakn TUNTUU siltä.
sillon nälkä, anna ruokaa.Jonkun irrallaan oleva kissa tuli sisälle
Mitäs teit ?Jonkun irrallaan oleva kissa tuli sisälle
Villasukat on jo toista kuukautta, ajoittain kahdetkiVillasukat kehiin!!
Ja moikka Myttynen!
On kuule ihan vinkeetä että oot siellä kamalan kaukana ...joko sä meet ihan paikallisesta vai kyseleekö ne sulta, että mistä ihmeen Suomesta ?
Ja hei...joko sä valmistuit?
eikä enää tartte valmistua ku sait haavittua ittelles ukonVillasukat on jo toista kuukautta, ajoittain kahdetki
Eii mua paikalliseksi luulla, mutta ei ne suomalaiseksikaan arvaa ku semmosista kukaan ees tiiä pari kertaa luultu hollantilaiseksi jostain syystä
Enkä oo ees valmistunu
Hyvä että villasukat rulettaa maailman äärissäkin*peukuttaa*Villasukat on jo toista kuukautta, ajoittain kahdetki
Eii mua paikalliseksi luulla, mutta ei ne suomalaiseksikaan arvaa ku semmosista kukaan ees tiiä pari kertaa luultu hollantilaiseksi jostain syystä
Enkä oo ees valmistunu
paljo kustansi?Iltaa. Mukava päivä kun sai peltipoliisin sakon hakea. Vallan nopiata ei toiminta ole kun kuva oli räpsästy 22 kuukautta sitten.
Jos nyt kuitenki vielä yrittäis, ku tässä nyt muutenkaa oikein debytantti-iässä enää ollueikä enää tartte valmistua ku sait haavittua ittelles ukon