Paskaperse sai lähöt. Sitten se meni ja paskans naapurin puun allesillon nälkä, anna ruokaa.
Paskaperse sai lähöt. Sitten se meni ja paskans naapurin puun allesillon nälkä, anna ruokaa.
20 päiväsakkoa.paljo kustansi?
auts20 päiväsakkoa.
No se on hyvä se, voit tarvittaessas hakea.Vainoharhoihinkin on saatavissa apua.
...vaan ketuttaa se kuiteski, olipa sitten nopeeta tai hidasta toimintaa.Iltaa. Mukava päivä kun sai peltipoliisin sakon hakea. Vallan nopiata ei toiminta ole kun kuva oli räpsästy 22 kuukautta sitten.
ei tuo paha ollut. meinas ensin viime vuoden tulojen mukaan mut mainitsin et eiköhän mennä kumminkin tapahtumavuoden tuloilla. säästin rutkasti.auts
Näistä niin mee takuuseenanna tuntua kun ei se totta kuitenkaan ole.
mä voin mennä.Näistä niin mee takuuseen
Mr. Raffi aka herra Pitkäkaula :heart: Joo. That's the way aha aha I like it.Giraffinkesyttäjä
Sun syy jos takuu ei pidä...mä voin mennä.
Touho AnkkaMr. Raffi aka herra Pitkäkaula :heart: Joo. That's the way aha aha I like it.
Käärmeesi kasvoi. Täällä on varmaan taas rietasteltu.Touho Ankka
En jaksa. Eikö ne itte osaa mitään tehdä.no ihan varmasti. anna ruoskaa niille.
Suorastaan irstailtu, nihKäärmeesi kasvoi. Täällä on varmaan taas rietasteltu.
Ei oma-aloitteisestiEn jaksa. Eikö ne itte osaa mitään tehdä.
Voit huokasta, huomenna en ole in da house, lähden järvi-idylliin katselemaan ulappaa.*kuristelee ufopäkkösenä varovaisesti*
....
*pitääkin suunsa kurissa....Lunis is in da House!!*
Nuspus hanipöö.Hahaa, tää on vieläki hengissä
Kispus kaikille
Moikka !*halaaruttaa kunnolla*Hahaa, tää on vieläki hengissä
Kispus kaikille
Oi, ihanaa!Voit huokasta, huomenna en ole in da house, lähden järvi-idylliin katselemaan ulappaa.
Saatte pieksää irstailijat itse toisenne.
Mutta onhan huomiseen on vielä aikaa....