The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
Oon aikani kuluks lueskellu noita feissarimokia ja samalla ite viestiny yhen ihmishabatuksen kanssa ja toi meijän viesteily tuntuu olevan nyt yhtä pöljää kun noi feissari jutut. Mää voi taas käsittää että joku on noin pöljä...*päätä seinään hymiö tähän*
 
Mä menetän ketjusta koko ajan jotain kun en näe ruutiksen kirjoituksia. Toimii tää toki näinkin eikä ainaskaan tule riideltyä edes vahingossa.

Mut toki voitais molemmat alkaa käyttäytyä kuin miehet.
...toi vimppanen lausees tummennettuna...

Niimpä*peukuttaa*!

...jos täällä nyt jonkun juttuja pitää estottaa tai kiertää tai vatevö niin ne on kyllä meikäläisen :D

Kun en osaa etes lyhyesti ja ytimekkäästi laitella huttuhöttöäni, mikä on jo taitolaji sinänsä - mun kohdalla sekin vain ampunu ohi :D!
 
...toi vimppanen lausees tummennettuna...

Niimpä*peukuttaa*!

...jos täällä nyt jonkun juttuja pitää estottaa tai kiertää tai vatevö niin ne on kyllä meikäläisen :D

Kun en osaa etes lyhyesti ja ytimekkäästi laitella huttuhöttöäni, mikä on jo taitolaji sinänsä - mun kohdalla sekin vain ampunu ohi :D!
Sun huttuhöttöjuttusi tulee luettua nautinnolla. Aina.

Sen lisäksi viimeisimmästä viestistäsi voi päätellä, että osaat laittaa hyvää ruokaa.
 
Sun huttuhöttöjuttusi tulee luettua nautinnolla. Aina.

Sen lisäksi viimeisimmästä viestistäsi voi päätellä, että osaat laittaa hyvää ruokaa.
..no öh:barefoot:...kiitti ny vissiin:)..vaikka nautinnon kans nää ei kyllä oo missään tekemisissä :D

Ja ei, mä oon keittiössä joka kerta kartta- alueen ulkopuolella :D...teen kyllä mutta useimmiten ei niin mitn hajua eikä tajua että mitä teen :D

Joihinkin tulee semmonen lehmänaivo- ohjelmointi päälle - siis ruokiin :)- että ei tartte ajatella niin mitään ollenkaan ja sitten taas toiset....no en mä silloinkaan mitään aattele :D vaan meen kyllä aina että " ..tosta tota ja sitten vois totakin..ja hupsistakeikkaa, mitä tapahtu??!!..oiskohan pitäny jättää..."...

Tai sitte jos erehdyn ohjeita lukemaan, niin tartutan itteeni jotkut suorituspaineet tai huomaan että teen omia sävellyksiä jo, jotain sinnepäin...

Ei kuule. Toisinaan onnistuu - " hemmetti mä oon hyvä, vapise Ramsay!!"- ja toisinaan "....öööö..liikkuuko tää..pitääkö tän liikkua..liesi on paskana ja unohtu valkosipulit, syökää!"...

:D...mutta hengissä me vielä ollaan*peukuttaa*
 
Tommoisille ei muuta voi kun sanoa, että "Maanantaina. 16.30 paikka X" Jos ei tule niin saahan siinä kahvit (tuopin)
Puoli tuntia sitten tuli viesti että ei pääsekään tänään. En vastannut.

Mä en viitsi edes kysellä ton kuulumisia, se aina välillä ilmottelee miten ois kiva nähdä. Oon oppinut etten sovi mitään menoja tuon mukaan
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Tottakai rupes satamaan kun mulla ois vallamperkeleesti istutettavaa ja maahan kaivettavaa

Kävin ihan vaan nopeesti puutarhaliikkeessä kattomassa. En tiiä mistä kansanvaunun takakontti niin täyttyi. Ja takapenkin jalkatila.
 
Tottakai rupes satamaan kun mulla ois vallamperkeleesti istutettavaa ja maahan kaivettavaa

Kävin ihan vaan nopeesti puutarhaliikkeessä kattomassa. En tiiä mistä kansanvaunun takakontti niin täyttyi. Ja takapenkin jalkatila.
No hä :D?!

Paras istutuskeli ikinä! Taivaalta tulee ilmaista vettä...:)

..täs ny on selityksen ja uliulin makua :rolleyes:*varovaisena*...saat sä mun puolesta lekotella sohvalla *peukuttaa*
 
Kuule, nöy hätä että meikäläisen nassunen täällä näkyisi...jotain rajaa nyt ihmisten kiusaamisessa...

Sitäpaitti mun kone on susipaskana. Ja tää hilavitkutin nyt ei oo kuitenkaan ihan niin älyllä varustettu mitä kuvittelee...eli selkeetä karvanoppamallistoa kuitenkin.

Huokase helpotuksesta siis :)

...ainoo mihin teippiä tosin tartteisin on mun turpavärkki ja toisinaan nää sormetkin sais olla paketoituna*peukuttaa*
 
Olisit vastannut oikein ystävällisesti, että eipä siinä mitään. Se aamupäivä meni muutenkin jo ajat sitten :sneaky:.
Muutetaas toi juridiikaksi:
"Käsityksemme aamupäivästä eroavat toisistaan kuin ne eroavat myös päivämäärästä. Mahdollinen negatiivinen palaute tulee toimittaa 14 vuorokautta tämän tiedoksiannon saannista. Muussa tapauksessa laskutamme tuhat euroa"

Himputtilainen! Taisin just keksiä maailman parhaimman iskulauseen?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä