The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voinytaasjumalauta :mad:

Yksi kaveri vinkui että ois kiva nähdä pitkästä aikaa. En nyt hengitystäni pidätellyt kun sillä on tapana feidata lähes aina.

Joka tapauksessa se ehdotti että sunnuntaina aamupäivällä ois hyvä. Nyt siitä ei taas oo kuulunut mitään. Helvetin kiire tulee jos aiotaan aamupäivällä nähdä
Tommoisille ei muuta voi kun sanoa, että "Maanantaina. 16.30 paikka X" Jos ei tule niin saahan siinä kahvit (tuopin)
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
...tosin mullakin on näemmä taas aamupahoinvointia*yööööks*


Sama pää kesät talvet :D...viikonloppuisin tollopäänä erehdyn sekaantumaan tohon kahviin...ja sitten ihmettelen kun pitkin päivää on ketkunenolonen..

Teessä pitäs pysyä :)
 
Mutta mä kimpoilen nyt tonne aurinkoon :)!!!!

Pitää saada tasoitusta aikaiseksi...tai sitten tärviöllemenemisen huipennusta, ihan miten vaan :D

Käpälät laitan jossain vaiheessa multaan eli teen sutta ja sekundaa rautalapion kanssa :D...

...ja jotain sapuskahässäkkääkin, nuoriso- osasto kaikkinensa kurvailemassa jossakin eli hyeenalaumaa odotellessa <3...


Ihanaa päivää sulle :). Nauti olosta ja elosta, tee tänään mitä haluat tai ole tekemäti. Kunhan oot onnellinen :)...

Moikka:)*vilkutan*
 
tsuferaffi
Tiiätkö - mä oon onnellinen puolestasi :)

Toi kuulostaa ja näyttää niin hyvältä :)
Tuntuu vähän sellaiselta, että too good to be true. Tähän vois melkein tottua, ko nousee sängystä ja pääsee terassille aamukahville kattelemaan peltoa ja ei kuulu muutako hiljaisuutta ja lintujen sirputusta. (Ja tyypin höpinöitä.)

Nyt jännittää se opiskelupaikka entistä enemmän, oon noussu toiselle varasijalle :alien: Pian selviää napsahtaako kohalle neljän vuoden pk-seutulaisuus.
 
Tuntuu vähän sellaiselta, että too good to be true. Tähän vois melkein tottua, ko nousee sängystä ja pääsee terassille aamukahville kattelemaan peltoa ja ei kuulu muutako hiljaisuutta ja lintujen sirputusta. (Ja tyypin höpinöitä.)

Nyt jännittää se opiskelupaikka entistä enemmän, oon noussu toiselle varasijalle :alien: Pian selviää napsahtaako kohalle neljän vuoden pk-seutulaisuus.
Mä pidän sulle hirveesti peukkuja.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä