Nih. Mee nukkuu.mitäs mä sanoin, oon hereillä vielä.
Tommoisille ei muuta voi kun sanoa, että "Maanantaina. 16.30 paikka X" Jos ei tule niin saahan siinä kahvit (tuopin)Voinytaasjumalauta
Yksi kaveri vinkui että ois kiva nähdä pitkästä aikaa. En nyt hengitystäni pidätellyt kun sillä on tapana feidata lähes aina.
Joka tapauksessa se ehdotti että sunnuntaina aamupäivällä ois hyvä. Nyt siitä ei taas oo kuulunut mitään. Helvetin kiire tulee jos aiotaan aamupäivällä nähdä
Oot sie kipee? Paranemista *hali*Vissiinkin pukkaa tänään nestemmäistä ruokavaliota skyr juoman ja pirtelön muodossa,ei uskalla oikein kiinteää ruokaa syödä.
Mä toivon kans ihan täysillä, että kyseessä on ns. aamupahoinvointi.Kais - toivottavasti on ohimenevää olotilasi...
...tai sitten mieluusti sitä muutaman viikon kestävää ihanankamalaa olotilaa...
Kuitenkin kivaa päivää sulle
...mikään ei oiskaan mieluisampaa uutista..eli mä ainakin jään peukuttamaan tuon puolesta ...Mä toivon kans ihan täysillä, että kyseessä on ns. aamupahoinvointi.
Olo jo helpottaa.K iitos Menkat on päällä eikä muutenkaan olis kovin mahollista..Kais - toivottavasti on ohimenevää olotilasi...
...tai sitten mieluusti sitä muutaman viikon kestävää ihanankamalaa olotilaa...
Kuitenkin kivaa päivää sulle
Kiitti,mikä lie aiheuttiOot sie kipee? Paranemista *hali*
Hyvä kun helpottaa ...Olo jo helpottaa.K iitos Menkat on päällä eikä muutenkaan olis kovin mahollista..
Harmillisesti ei ole. Jotain muuta on/ oliMä toivon kans ihan täysillä, että kyseessä on ns. aamupahoinvointi.
Tiiätkö - mä oon onnellinen puolestasiMää heräsin kymmeneltä, pikkupojat makoili saman peiton alla molemmin puolin kattomassa piirrettyjä ja sit tyyppi tuli huikkaamaan, että oli keittäny mulle kahvia. En kestä
Mä voin noita Sieviläisiä suositella ihan varauksetta ja häpeämättömästi.
Koita kestää.Mää heräsin kymmeneltä, pikkupojat makoili saman peiton alla molemmin puolin kattomassa piirrettyjä ja sit tyyppi tuli huikkaamaan, että oli keittäny mulle kahvia. En kestä
OihMää heräsin kymmeneltä, pikkupojat makoili saman peiton alla molemmin puolin kattomassa piirrettyjä ja sit tyyppi tuli huikkaamaan, että oli keittäny mulle kahvia. En kestä
Tuntuu vähän sellaiselta, että too good to be true. Tähän vois melkein tottua, ko nousee sängystä ja pääsee terassille aamukahville kattelemaan peltoa ja ei kuulu muutako hiljaisuutta ja lintujen sirputusta. (Ja tyypin höpinöitä.)Tiiätkö - mä oon onnellinen puolestasi
Toi kuulostaa ja näyttää niin hyvältä
Kyl mää yrittän ainakinKoita kestää.
kyllä se alkuhuuma tasottuu jo parissa vuodessaKyl mää yrittän ainakin
Mä pidän sulle hirveesti peukkuja.Tuntuu vähän sellaiselta, että too good to be true. Tähän vois melkein tottua, ko nousee sängystä ja pääsee terassille aamukahville kattelemaan peltoa ja ei kuulu muutako hiljaisuutta ja lintujen sirputusta. (Ja tyypin höpinöitä.)
Nyt jännittää se opiskelupaikka entistä enemmän, oon noussu toiselle varasijalle Pian selviää napsahtaako kohalle neljän vuoden pk-seutulaisuus.
Niin minäkin.Mä pidän sulle hirveesti peukkuja.