Naiset on tehty kestämään synnytys. Siitä kivusta kukaan mies ei voi tietää mitään.Naisethan kestä tunnetusti juttuja paremmin kuin miehet, et eihän mulla oo täs mitään hätää.
ei riitä se... Lue tämä nyt itse...Huolestuttavaa kun oot aina vihainen, olisko sellanen vihanhallinta kurssi mitään
Joo on lauantai ja kaikki muut on kännissä kuin käet tai jo sammuneet
Sade huuhtoo moiset.No nyt on sit ihan pirun kuuma. Onneksi saan taas tovin lorvia.
Keravalla on muuten nyt sit eräällä kevyenliikenteenväylänpätkällä mun betoni-jalanjäljet. Näyttää ihan siltä kuin oisin ollut kännissä. Mutkikasta menoa!
Ei näytä. Mun mies on noiden asettelussa valehtelematta suomen ammattitaitoisimmista päästä.Sade huuhtoo moiset.
Kunhan itse asennus ei näytä kännisen tekemältä.
Vaadin jälkien sijainnin, jotta voin käydä kuvaamassa neNo nyt on sit ihan pirun kuuma. Onneksi saan taas tovin lorvia.
Keravalla on muuten nyt sit eräällä kevyenliikenteenväylänpätkällä mun betoni-jalanjäljet. Näyttää ihan siltä kuin oisin ollut kännissä. Mutkikasta menoa!
nostaa patjan lattialle niin ei nainnin rytke kuulu naapurihuoneisiinOispa jo ilta! Portugali sais voittaa niin mäkin voin voittaa hieman
Olutta, sipsejä ja jotain portugalilaista. Mukava asento hotellin sängyllä ja naapurit joutuvat kärsimään...
Tost noi, tuusulanväyläko toi on? Sipooseen päin hieman sen sillan alta.Vaadin jälkien sijainnin, jotta voin käydä kuvaamassa ne
Viimeksi kun oltiin niin naapurista kuului!nostaa patjan lattialle niin ei nainnin rytke kuulu naapurihuoneisiin
toisaalta, haitannekko tuo vaikka kuuluukin...
Vaadin jälkien sijainnin, jotta voin käydä kuvaamassa ne
...*ja ihan pihalla kuin lumiukko* *ufopääkkönen*...jaa...portugalin kannustamiseksiko sitä nykyään kutsutaan *varovaisena*...Viimeksi kun oltiin niin naapurista kuului!
Mä saan siis hyvinkin kannustaa portugalia.
Syytä krutia, se sun pään sekoitti. Jalkapallopelin keskellä ei moisia hävyttömyyksiä harjoiteta. -Ainakaan mun kanssa....*ja ihan pihalla kuin lumiukko* *ufopääkkönen*...jaa...portugalin kannustamiseksiko sitä nykyään kutsutaan *varovaisena*...
Missä hotellissa olet?Oispa jo ilta! Portugali sais voittaa niin mäkin voin voittaa hieman
Olutta, sipsejä ja jotain portugalilaista. Mukava asento hotellin sängyllä ja naapurit joutuvat kärsimään...
Me ollaan Hämeenkylän kartanossa vaihteeksi. Siis illan ja yön, toistaiseksi työmaalla.Missä hotellissa olet?
Onko kiva paikka? Kunhan kysyn huvin vuoksi.Me ollaan Hämeenkylän kartanossa vaihteeksi. Siis illan ja yön, toistaiseksi työmaalla.
Ai ni, lapin mies ja lapin puheet ...mutta toisaalta ei paha peitepuhe pikkulapsiperheeseen..."..iskä ja äiti käy tässä vähän kannustamassa portugalia.."...Syytä krutia, se sun pään sekoitti. Jalkapallopelin keskellä ei moisia hävyttömyyksiä harjoiteta. -Ainakaan mun kanssa.
On! Rauhallinen ellei häiriinnyt lentokoneista. Sängyt ovat just passelit. Aamupala makoisa. Hinta-laatusuhde kerrassaan oivallinen.Onko kiva paikka? Kunhan kysyn huvin vuoksi.
Mä menetän ketjusta koko ajan jotain kun en näe ruutiksen kirjoituksia. Toimii tää toki näinkin eikä ainaskaan tule riideltyä edes vahingossa.Ai ni, lapin mies ja lapin puheet ...
OkOn! Rauhallinen ellei häiriinnyt lentokoneista. Sängyt ovat just passelit. Aamupala makoisa. Hinta-laatusuhde kerrassaan oivallinen.