The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voin mie haitarin sylliin otta mutta en ossaa tehä sillä kuin kantaa sen jonnekkin :D
Tommoista kutsutaan roudariksi.

Aikanaan vanha bändikaverini kertoi kuinka hän jeesasi bändiä kantamaan kamoja lavalle. Mm läskibasson, jonka soittaja oli krapulassa, naisissa tai peräti huonoilla teillä. Liideri sanoi, että "älä karkaa vaan jää pitämään bassoa pystyssä, niin lava näyttää täydemmältä".
Siitä alkoi hänen basistin uransa jota kesti vaivaiset viiskytä vuotta.
 
jutiinsa niin. o_O:cautious:
Anteeksi pyydän sultakin. Äärimmäisen huono läppä.

Ontuva puolustukseni on se, että...me ollaan The Ketjussa, missä suurin osa höpinöistä on enempivähempi omituisuuksia...ainakin mun osalta. Päässäni ei viihdy järjenkukkanen, huumorintajukin hyvin omintakeista ja muutoinkin...no, hörhö mikä hörhö*alhainen matonen*

Mutta heiii, jos on tähtikuviot kohdillaan, niin...mut jonkun ajan päästä napataan turneelle the akward lady who sings- unfortunately- pestiin eli peukuttakaahan lujasti :D

Jos niin ei sitten käykään, mietin tosissani - vaikka pääkköseen sattuiskin - suuni sulkemista ja näppiksen lomalle laittamista.
 
eikös sulle mainittu puumasta vasta?
Jos et tiennyt, pulkka saattoi tulla täyteen:-(
Sano kuule ihan reippaan rohkeesti suoraan suomeksi :)

Kato kun se rajallisuus...


Ja mitä tulee siihen puuma- mainintaan, niin...jos sen saa ihan vain puhumisesta - asiallisesta huomautan vaikka tota nyt on vaikea uskoa - ja hyvästä mielestä, niin sitten mä oon mieluusti puumana :).

Se, että on olemassa omaan elämäänsä syystä tai toisesta ihan kaikilla elämänsä saroilla mielensäpahoittanut ihminen, joka näkee kaikessa ilotteluissa ja naurussa ja jutteluissa jotain negatiivista hapatusta...se ei suinkaan ole mun vika. Vaan sen ihmisen itsensä :).

Omalle pahalle ololleen kun voi tehdä jotakin. Ihan oikeesti. Eikä levittää sitä ympärilleen.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä