The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Traktori pysyy taimissa.
Mahtavaa! Olipa vain nakutusta:)
Kun traktori lakkaa tahdittamasta, voi olla, et koraajaa ei enää löydykään mistään:-(
Ei ne rumpalit silti tarpeettomia ole! Vispilämusiikki on ihanaa - varsinkin jos on alttosaksofoni samassa esityksessä...
Onnistuisko tämä traktorin rytmiin mitenkään:

---jos joku ei tiedä, et se on bugg -tanssia, menköön alkeiskurssille:)
 
Skädäm :)!*pölähdin paikalle :D*

Päivä pulkkaan paketoitu, en joutanu jalkapuuhun*peukuttaa*, vaikka meninkin lipsahtamaan omista päätöksistäni eli en pysynyt hiljaisena*nolona*...tota mun täytynee harjoitella kovasti...

Enkä muuten harjoittele. Jos ei kestä mua ja mun tapaani tehdä töitä sekä tyyliäni olla ihmisten kesken, niin - aina voi äänestää jaloillaan :). Ja niin kauan kun esimieheni ei mulle ärähdä, niin se on jonkun muun ongelma kuin mun.

Mutta. Tänään mä päätin senkin, kun päivän loppumetreillä kuitenkin tämä herttaisen ihana itsensä kanssa mitä ilmiselvästi umpisolmussa oleva ihminen sähähti taas mun olevan vaikka ja mitä ja vallankin kissaeläintä, että seuraavalla kerralla kun hän mulle jotain vastaavaa lausuu, niin mä menen ja pussaan häntä molemmille poskille :).

Sen jälkeen oonkin ihan mieluusti jalkapuussa :D

Jatketaan kuitenkin vielä tovi tämän päivän harjoituksia :)
 
Yinksu
Päivää.

Vettä tulee kuin esterin sieltä. Vielä olis huominen päivä ja sitte olis vähän vapaata.Saa nähä tuleeko tässä lähtö huomisen aikana kun on sellanen tunne että porukat pamahtaa huomenissa takasin...
 
kyä nyt narttusta vastustaa, ahistaa ja ehkä jopa pikkiriikkisen vit..harmittaa :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

jos joskus pääsen töistä lähtemään, en takuulla tuu takas ennenko huomenna.
Vitharmitus antaa vain kipakasti lisää potkua pjärsiisiin eli sähikäisenä hommat hoituu!

Jaksaajaksaa...!

...kotia kun pääset, niin korkkaat valkkaripullon ja kippistelet sille että oot ihan sairaan hyvä bitch :)<3
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
pamahtaa juu, tuli on vapaa tontin rajalta alkaen. :cautious:
ostokset onnistu ihan hyvin. :)
*heilutan valkosta tyynyliinaa*

...ihan aattelin että sua jo rupes kyllästyttään se ainainen roikkuminen verhoissa kisun kanssa...että vois vaikka vaihteeksi roikkua hyvässä seurassa....


...mutta senhän sä jo teetkin kun palstailet :)!!

Eli ei haittaa vaikka peffataskun paino keventyikin*peukuttaa*...se on hjuva juttu kun oot tyytyväisenä hankintoihisi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja päätön
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä