vierailija
Kohtuus kaikessajoku kohtuus sentään, puhelinnumero voi olla kohtuuden rajoissa.
Kohtuus kaikessajoku kohtuus sentään, puhelinnumero voi olla kohtuuden rajoissa.
Kai sen nimen kanssa selville saisi?kukaan ei tällä palstalla tiedä, siis ei kukaan. mun osotetta.
Pirhana kun kerkes lähtee ilman nimeeKohtuus kaikessa
ei saa. tällä kertaa.Kai sen nimen kanssa selville saisi?
Himputtilainen kun mä en viineistä piittaa.Pirhana kun kerkes lähtee ilman nimee
Yinksu
Iltaa,jaa missä lie kaikkiIltaa kaikille! Oli taas niin turh työpäivä että plääääh.
Missähän muuten pläääh nykyään viihtyy kun ei täällä enää näy?
No johan on metka.ei saa. tällä kertaa.
Minulta lakkasivat kyselemästä kun kysyin voinko jossain seurata tarkkaan lahjoitustani, kuten paljonko menee todella apua tarvitseville eikä hallinnointi- ja toimistokuluihin tai esim. tämän neitosen palkkaan. Ja miten pystyn seuraamaan että lahjoitukseni menee kotimaisiin, itse valitsemiini kohteisiin eikä johonkin epämääräiseen kehitysapuunTäällä muuten kävi immeinen juttelemassa punaisesta rististä.
Noi siis kiertelee esittelemässä punaisen ristin toimintaa ja etsimässä lahjoittajia,jotka sitoutuisi joka kuukausi lahjoittamaan tietyn summan.
Annoin tytön puhua,mutta en mä sitoutunut lahjoittamaan joka kuukausi.
*varovaisena elli epävarmana*....ai jaahas...että täällä me muut ei ollakaan mitn....kaikki puuttuu....Iltaa,jaa missä lie kaikki
Iltaa,jaa missä lie kaikki
Juu tuli heti oikein lämmin tunnelma..*varovaisena elli epävarmana*....ai jaahas...että täällä me muut ei ollakaan mitn....kaikki puuttuu....
...sitä se on kun toisaalla aurinko vaan paistaa lekottaa, niin eihän niitten mustien lasien takaa mitään näekään*varovaisena*...Juu tuli heti oikein lämmin tunnelma..
Heippa sullekinNo johan on metka.
Hyvä! Eikä sitten rantavettä löylyvedeksi ja tarkista termostaatti, ettei ole päällä, jos satut nukahtamaan sinne.laitoinpas saunan kuumenemaan.
Hei...ihanaa...sä kävit ostamassa sen häläripärräyssurraustsydeemivekottimen sinne saunaan*peukuttaa*laitoinpas saunan kuumenemaan.
en muuten käyny.sä kävit ostamassa sen häläripärräyssurraustsydeemivekottimen sinne saunaan
Pihasauna?en muuten käyny.
eikä puilla lämpiävässä saunassa ole termostaattia.
ei kun sisäsauna.Pihasauna?