Yinksu
Mahtaisko iskä tykätä..?pulttaat seinään vanhan auton vanteen, laitat alumiinivanteen niin ei ihan heti ruostu eikä ole kauheen rumakaan.
Mahtaisko iskä tykätä..?pulttaat seinään vanhan auton vanteen, laitat alumiinivanteen niin ei ihan heti ruostu eikä ole kauheen rumakaan.
Jos se entinen on metallia, niin maalaat sen? Rostexiä pintaan.Mahtaisko iskä tykätä..?
ei tainnu jäädä.Taitaa jäädä sun asennettavaksi
..no miksei tykkais ? Tommonen vannetsydeemi kun on ihan alyttoman katevaMahtaisko iskä tykätä..?
Ei mitään hajua.Jos se entinen on metallia, niin maalaat sen? Rostexiä pintaan.
No sellane se just on, kasteluletkun pidike. Tosin se letku on rikki mut niin on pidikekin ihan kamala.mulla on kasteluletkun telineenä tollanen.
Pyörän navan kanssa tietenkin että se pyörii.Muuten on kohta letkut niin solmussa että ei tosikaan.pulttaat seinään vanhan auton vanteen, laitat alumiinivanteen niin ei ihan heti ruostu eikä ole kauheen rumakaan.
Otetaanpa uusiksi, ettei kukaan jää paitsioonNyt suu tyhjäksi ensin, istu tukevasti ja--- ja sitten vasta kato:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/11/23/joukko-oppia-vareissa
Jaa mikseiei tainnu jäädä.
Näköpiiri on vähän väärä ilmaisu....jaa..no jahka paaset nyt nuitten vitaminies makuun, niin eikohan ne silmatkin aukene ja nakopiiriin ilmaantuu niita, jotka tayttavat kriteerit kaikin puolin
Sita vois jopa havahtua Pepille ...aattelepas sita!
..pijankin suuni kiinniNäköpiiri on vähän väärä ilmaisu.
Oikealla silmälläni en näe oikeastaan mitään ja vasemmalla silmälläni näen lukea.
Aina vaan mä osuisin ladon pitkään seinään jos mä vaan näkisin sen.
Paras vaihtoehto?Mahtaisko iskä tykätä..?
Niin tulee.Taas telkkarista tulee uuno
molemmat tiedetään että sä et mua sinne kutsu mitään telineitä laittamaan.Jaa miksei
Äläpä neitokainen siinä.....pijankin suuni kiinni
Halaus ei auta mitaan, sen sijaan tsemppia...onneksi kuitenkin viela naet sukeltaa kirjojen maailmaan
OikeinÄläpä neitokainen siinä...
Mulla on haitarinsoittajan luonto. Vasenta kättä ei soittaessa näe kumminkaan, eikä oikeaa kättä parane kattella, koska siinä menee vain sekaisin.
Joten jos näkee voi keskittyä tiirailemaan pimuja.
Jos ei näe niin voi muistella tiirailemiaan pimuja.
Etkä sä tulis vaik kutsuiskinmolemmat tiedetään että sä et mua sinne kutsu mitään telineitä laittamaan.
Kokeile.Etkä sä tulis vaik kutsuiskin
Mä kutsun su ekana jos joskus tarttee jotain telineitä asennellamolemmat tiedetään että sä et mua sinne kutsu mitään telineitä laittamaan.