The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...jaa..no jahka paaset nyt nuitten vitaminies makuun, niin eikohan ne silmatkin aukene ja nakopiiriin ilmaantuu niita, jotka tayttavat kriteerit kaikin puolin :)

Sita vois jopa havahtua Pepille :)...aattelepas sita!
Näköpiiri on vähän väärä ilmaisu.
Oikealla silmälläni en näe oikeastaan mitään ja vasemmalla silmälläni näen lukea.

Aina vaan mä osuisin ladon pitkään seinään jos mä vaan näkisin sen.
 
..pijankin suuni kiinni:barefoot::oops:

Halaus ei auta mitaan, sen sijaan tsemppia...onneksi kuitenkin viela naet sukeltaa kirjojen maailmaan :)
Äläpä neitokainen siinä...

Mulla on haitarinsoittajan luonto. Vasenta kättä ei soittaessa näe kumminkaan, eikä oikeaa kättä parane kattella, koska siinä menee vain sekaisin.

Joten jos näkee voi keskittyä tiirailemaan pimuja.
Jos ei näe niin voi muistella tiirailemiaan pimuja.
 
Äläpä neitokainen siinä...

Mulla on haitarinsoittajan luonto. Vasenta kättä ei soittaessa näe kumminkaan, eikä oikeaa kättä parane kattella, koska siinä menee vain sekaisin.

Joten jos näkee voi keskittyä tiirailemaan pimuja.
Jos ei näe niin voi muistella tiirailemiaan pimuja
.
Oikein :)(y)

...ja jotenkin pompsahti mieleen:oops::barefoot::alien:..semmonen sana kuin "kasikopelointi":eek::notworthy::X3::alien:...mutta kun en hajatelmasta oikein tolkkua saa niin antaapahan moisen ollao_O...

Aaa, luultavasti liittyikin siihen kurtun..haitarin soittoon(y):geek:
 
Yinksu
Ette kyl usko mite hemmetin paljon eteinen on täynnä tavaraa lähtemään kierrätykseen, roskiin ja uffiin. Mä en mahdu ite kohta sekaan. 3 päivää oon tota tehny ja nyt rupee näyttää siltä et jotain on tosiaan tehtykin. Mut kyl tos hommassa viel koko viikonloppu menee ainakin.Myöhemmin vois ajaa yhen lastin uffin keräykseen.
 
Juuriharja.
Terasharja.
Joku hiien shakira...eikakun kefiir..eiku mika hitto...shemeikka...eika se ollut sekaan..no se hemmo joka...fakriiri!!! Se mun vissiin pitas nyt olla ja hinkata itteeni silla piikkimatolla tjtn...

Kavin suihkussa:alien: (oleellinen info tahan kohtaan, kyyyyylla :D)
Mie niin lammolla aattelin nyt niita miljoonia ihunia pistiaisia ja tokkiaisia...nooootttt!!!:mad:

Raavituttaa:barefoot:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä