Ensviikko on vielä siis töitä... Sit alkaa loma. Muuten hyvä ideaTu ens viikolla poikkeemaan meillä jos et muuta keksi Vois käydä vaik ostoksilla ja syömässä jossain.
Mää olen elokuun alkuun asti lomalla nii tänne vaan sitteko joudat ja duunit antaa myödenEnsviikko on vielä siis töitä... Sit alkaa loma. Muuten hyvä idea
http://www.motonet.fi/fi/kategoria/2592/440869/Piha-ja-puutarha?campaign=trueOsaako joku sanoo mistä kaupasta sais sellasen telineen mihin vesiletku laitetaan joka kiinnitetään talon ulkoseinään. Ihan läpiruostunut toi mikä nyt on...vois hakee uuden.
Pistetään korvan taa.Mää olen elokuun alkuun asti lomalla nii tänne vaan sitteko joudat ja duunit antaa myöden
Letkutelinettä menisin varmaan kyselemään k-raudasta tai plantagenistä tms.
siinäs näette nyt*kirjoittaa vihkoon havaintojaan*
Jatkakaa.
Rautakaupat ja monet muut monipuoliset tavaratalot, jneOsaako joku sanoo mistä kaupasta sais sellasen telineen mihin vesiletku laitetaan joka kiinnitetään talon ulkoseinään. Ihan läpiruostunut toi mikä nyt on...vois hakee uuden.
Voi, jos/kun ne tayttavat kritterin etta ovat ehjia ja puhtaita.Voiko kierrätyskeskukseen viedä ehjiä hyväkuntoisia täkkejä?
Puuskatuulia ulkona, ei ole itikoita...mie oon sitten urvahtanut paikkareille*luimistelee*
Vissiin tarpeeseen tulivat , vaikka nyt on olo kylla ihan kuutamolla
Do dih!Ei olis pitäny hankkia noit vitamynttejä.
Heti alkoi ruoka maistumaan, seksi juolahti mieleen ja huomasin, että aurinkokin paistaa.
Hei joo, ulkona kylla aika kivasti tuulettelee.Puuskatuulia ulkona, ei ole itikoita
Ihana kesäilta onkin
heh... ihan sanattomaksi vetääEi olis pitäny hankkia noit vitamynttejä.
Heti alkoi ruoka maistumaan, seksi juolahti mieleen ja huomasin, että aurinkokin paistaa.
KuukausiLoma alkoi, eli tsih. Tosin huomenna mennään tekeen kesken jääneitä töitä ja sit pari päivää muita töitä.
Tiistaina sit saa ihan vaan olla. Ja oikein viikonhan loma kestää.
kuukausi täälläkin on mut pätkittynä.Kuukausi