The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kaupassa kayty.

Ja ne jaatelot haettu, kun niin natisti tossa pyysivat ja ma olen hovelinhopsykalla tuulella :).

Mutta taijan oikeesti kohta muuttaa jonnekin Gronlantiin:cautious:, en sen takia etta taalla ois liika kuuma kun ei ole - aurinkokin haipyy valista viipyilemaan pilvien taakse - vaan sen takia kun ma en saa kesatella naemma ollenkaan:cry:

Ei tartte laittaa mitaan hepenillista, ei mitaan lyhytta eika kevytta eika:alien:...Tai siis saan ja voinhan laittaa ja laitoinkin mutta - kerpeles, mussa on taas ainakin kymmenen uutta pattia*missa se kiekumisjoikaamisuliuli- hymppa on kun sita tarvitaan...??!!!*

Mulla pitanee olla sitten joku sukelluspuku paallansa, kokoajan..:ninja:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Heippa sullekin:)
Meillä kaatosade, mut mies meni grillaamaan - Snellmannin valikoimista jotakin... en puutu siihen, mut eipä ole itikoita siinä sen tekemässä lasikopissa, jossa on savutorvi taivasta kohti. Vähän tarvii koristelua vielä, mut minua ei tarvita -ainakaan vielä:giggle:
Muistakos sie näin vanhoja asioita... Kuten esimerkiksi näitä kähäräpäitä:
No hei sinullekin :)

Joo, jotain hamaria muistikuvia on jostain iankaikkisesta c- kasetista...ja sitten jostain tinttahaarasta, pienesta alati nauraarakattajasta joka meni vetkutellen ja ketkutellen musiikin mukana jo silloin :D...

Kuolemattoman ihana Boney M :)
 
tsuferaffi
..etta awwwww:ta pukkaa :)?

No oot kylla niin ansainnut kaiken onnen, mita ikina vain nyt on tarjollansa . Nauti, nainen, nauti :)
Awwia pukkaa joo. Teki eilen mieli saunaan ja vihjasin hellulle josko päästäis puolikkaan kanssa yökylään, niin lähettiin sit illalla reeneistä yhtä matkaa ja haettiin ipanat kyytiin. Vitsi noi poikaset on ko paita ja persus :love: En kestä.
 
Yinksu
Jos ei ole ketään niin sitten yksin jotakin.
Ymmärsitkö että saan olla yksin kaiken aikaa joten on tosi tylsää jos koko loma menee yksin. Kavereilla on omat menot ja perheet nykyisin niin ei ihan onnistu niinkuin ennen. Mutta en mä rupee anelee. Tätä tää taas on kun muut on suhteissa ja ite ei. Hetken aikaa kuuluinkin taas joukkoon enkä ollu säälittävä luuseri mutta nyt taas olen ja jään kaiken ulkopuolelle.
 
tsuferaffi
Ymmärsitkö että saan olla yksin kaiken aikaa joten on tosi tylsää jos koko loma menee yksin. Kavereilla on omat menot ja perheet nykyisin niin ei ihan onnistu niinkuin ennen. Mutta en mä rupee anelee. Tätä tää taas on kun muut on suhteissa ja ite ei. Hetken aikaa kuuluinkin taas joukkoon enkä ollu säälittävä luuseri mutta nyt taas olen ja jään kaiken ulkopuolelle.
Tu ens viikolla poikkeemaan meillä jos et muuta keksi :) Vois käydä vaik ostoksilla ja syömässä jossain.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Boobabe
Ymmärsitkö että saan olla yksin kaiken aikaa joten on tosi tylsää jos koko loma menee yksin. Kavereilla on omat menot ja perheet nykyisin niin ei ihan onnistu niinkuin ennen. Mutta en mä rupee anelee. Tätä tää taas on kun muut on suhteissa ja ite ei. Hetken aikaa kuuluinkin taas joukkoon enkä ollu säälittävä luuseri mutta nyt taas olen ja jään kaiken ulkopuolelle.
Ymmärrän, tiedän mitä yksinäisyys on. Silti minusta on kiva jotakin tehdä lomalla.
 
vierailija
Kaupassa kayty.

Ja ne jaatelot haettu, kun niin natisti tossa pyysivat ja ma olen hovelinhopsykalla tuulella :).

Mutta taijan oikeesti kohta muuttaa jonnekin Gronlantiin:cautious:, en sen takia etta taalla ois liika kuuma kun ei ole - aurinkokin haipyy valista viipyilemaan pilvien taakse - vaan sen takia kun ma en saa kesatella naemma ollenkaan:cry:


Ei tartte laittaa mitaan hepenillista, ei mitaan lyhytta eika kevytta eika:alien:...Tai siis saan ja voinhan laittaa ja laitoinkin mutta - kerpeles, mussa on taas ainakin kymmenen uutta pattia*missa se kiekumisjoikaamisuliuli- hymppa on kun sita tarvitaan...??!!!*
Mulla pitanee olla sitten joku sukelluspuku paallansa, kokoajan..:ninja:
:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä