vierailija
Niinpä!
Mitä oli elämä ilman talouspaperia ja pyykkikoneita.
Onko tämä sulle tuttua?
Nykyään varmaan laittavat roskiin sellaisen vaatteen...? Luulen vaan...
Niinpä!
Mä kansMä luin Tiina kirjoja.
*huitaisee valokaarella*Ei minua Skyr närästä,mutta joitakin närästää muiden käyttämät tuotteet.
Mun vatsa on paremmassa kunnossa kun jätin maitotuotteet vähemmälle ja niiden tilalla soija ja kauratuotteet,joskus laktoositonta jugurttia,harvoin tavallista rahkajugurttia. Enkä tosiaan luovu soijatuotteista enää joidenkin linkkien takia.
U96 tai mikälie U--- niitä elokuvia on montakin, mutta mikä niistä on lähinnä dokumenttia? Olis kiva hankkia dvd itselle. Tai no, on mulla ollut se, mut laittanut kiertämään...Nii just. Varo erityisesti koodeja E4, U2, UB40 ja U96
Muista kuitenkin aina tämä, jos vaivaa tulee- siis tavallisia maitotuotteita miekään en ole k'yttänyt sen jälkeen kun luomumaitoa alkoi kauppaan tulla, mutta joku vaan pilaa niitä lisäämällä sitruunahappoa, askorbiinihappoa ja karragenia - siitähän tässä on kysymys! Juustot ja voit ja jäätelöt ja jogurtit monikin tekee itse, kun tulee niin halvemmaksi, mut eihän ne siitä ole selittämässä täällä - miksi olis? Meillä on ollut kuttuja, jonka maito olis ehdottomasti parasta, mutta ne sitoo aikalailla...Ei minua Skyr närästä,mutta joitakin närästää muiden käyttämät tuotteet.
Mun vatsa on paremmassa kunnossa kun jätin maitotuotteet vähemmälle ja niiden tilalla soija ja kauratuotteet,joskus laktoositonta jugurttia,harvoin tavallista rahkajugurttia. Enkä tosiaan luovu soijatuotteista enää joidenkin linkkien takia.
Mulla on tommoinen nytkin!
Onhan Juustoportillakin luomurahka, mut minkä takia siihen ovat lisänneet soodaa- sehän turvottaa kamalasti! Mut Juustoportin luomukermaviilillä saa mahan kuntoon nopeasti, kun lisää siihen mantelijauhetta. Sitä näkyy moni muukin syövän, kun hupenee kaupasta. Ronkelit lapsetkin syövät sen pikaisesti tostavaan ilman mitään makeutustaEi minua Skyr närästä,mutta joitakin närästää muiden käyttämät tuotteet.
Mun vatsa on paremmassa kunnossa kun ----.
Ootsie vähän vanhempi - ja se on hyvä vaan tässä tapauksessa. Alan kyselemäänmeidän kerrostalossa me lapset kierrettiin ovelta ovelle ja pyydettiin vanhoja sanomalehtiä, ne vietiin kalakauppiaalle ja saatiin ihan vähän rahaa joilla ostettiin penninkarkkeja
sitte ku oltiin isompia ja saatiin mennä omasta pihasta pois niin etittiin tyhjiä pulloja
--- ja isäukko sanoi, että Obladii- obladaa- bändi on nyt hajonnut.
Siitä ei ole edes valokuvaa muistin tueksi, joten mä ihan oikeesti muistan päivän jolloin Beatles hajosi."
Kiitos tuosta- tuttu biisi kyllä!
Mulla nolottaa, kun ei ole mitään muistikuvaa Elviksen kuolemasta. Koululainen olin, mut ei meillä lapsilla omaa telkkaria ollut- ja kanavaa ei olis saanut valita kuitenkaan- eihän niitä toki ollutkaan --vai mites nenytmenikään
En oo vanha, oon vaan vähemmän nuoriOotsie vähän vanhempi - ja se on hyvä vaan tässä tapauksessa. Alan kyselemään
Kalakauppias tais olla aina kauppatorilla - vai kauppahallissa?
Milloin kauppoihin tuli rahkaa?
Eikös sun kouluaikoina kaikki opiskelleet saksaa?
Äääää! Mä kiskoin just putelin maustamatonta jogurttirahkaa ja kourallisen mysliä. Sillä ei näemmä nälkä talttunut. *kuolaa*Sain ruokaa nepalilaisessa. Kanaa, riisiä ja butter-pähkinäkastiketta. Ja naan-leipää.
Taatusti lisäaineellista ja kuolen nuorempana mutta onpahan ruokakin maistunut hyvältä. Johan tätä elämää on nähty.
Ei välttämättä olekkaan, sen mitä itse olen käynyt, hyvää on ollut. Nepalilainen ruoka Nepalissa on älyttömön hyvää ja just sellaista haluaisin itsekin osata tehdäSain ruokaa nepalilaisessa. Kanaa, riisiä ja butter-pähkinäkastiketta. Ja naan-leipää.
Taatusti lisäaineellista ja kuolen nuorempana mutta onpahan ruokakin maistunut hyvältä. Johan tätä elämää on nähty.
No tarvis olla rasvaakin niissä, niin ei tule nälkä moneen tuntiin. Tässä (luen purkista) saksalaisessa luomurahkassa on rasvaa 3,9g / 100gÄääää! Mä kiskoin just putelin maustamatonta jogurttirahkaa ja kourallisen mysliä. Sillä ei näemmä nälkä talttunut. *kuolaa*
No, miekin oon sen ajan lapsia, kun sinne keskikouluun piti vielä pyrkiäEn oo vanha, oon vaan vähemmän nuori
Asuin pienenä pohjossuomalaisessa pikkukaupungissa ja meidän korttelissa oli ihan vasittu kalakauppa.
En muista millon rahka on tullu kauppoihin eikä semmosta herraskaista sapuskaa meille oltais ees ostettu.
Peruskoulu tuli ensin pohjoseen ja siten määkään en oo koskaan käyny kansakoulua vaikka mun ikäset etelässä on. Englantia luettiin kolmoselta alkaen missis Tiilikaisen johdolla.