Paljon jaksamista! Toivotaan vielä parasta <3Tänään tuli varhaisultrasta kai huonoja uutisia viikkoja kuukautisista laskettuna piti olla 8+3, mutta alkio vastasi kooltaan viikkoja 6+2. Kierto on ollut ihan säännöllinen, joten ei noin paljon heittoa pitäisi voida olla. Lisäksi olisin näin ollen plussannut ekan haamun viikolla 2+6 mikä lienee melko mahdotonta. Haalean viivan sain siis laskujeni mukaan 5+0, joka näillä ultran viikoilla ois ollutkin tuo 2+6. Sydämen sykettä ei löytynyt, mikä tietty viikolla 6+ voi olla ihan normaalia, mutta ei tässä nyt kauheasti toivoa kyllä jäljelle jäänyt. Vaikuttaa siltä että meidän helmi on lakannut kasvamasta viikolla 6+ Minkäänlaista vuotoa tai kummempia kipuja ei ole ollut. Sain lähetteen jolla voi mennä kunnalliselle ultraan jos vuoto alkaa, mutta nyt ei auta kai kun odotella että koska tulee ulos tai pienenpienellä toivonkipinällä jos kuitenkin kasvaisi. Raskausoireer jotka on tosin olleet melko vähäiset alusta asti ei ole hävinneet minnekään, rinnat on edelleen arat ja isot ja alavatsaa nippailee päivittäin, eikä kahvi maistu.
Ei mua tarvii ehkä vielä listalta poistaa, mä ilmottelen sit miten käy.
Okei kiitos, takaisinkin sitten katsoa oikeasta paikasta. On tosiaan eri hintoja eri lääkäreillä.Bettinah itse kävin Terveystalolla kahteen kertaan ultrassa kun heittoa menkoista olikin viikon verran. Ekalla kerralla hinta 112€ ja tokalla 129€, eri lääkäri niin selittänee hintaeroa.
Täällä siis pitkään sivusta seurannut Maisa85/ la 9.2/ 2. lapsi/KOKS
Oi, olen pahoillani! Odotteluvaihe on varmaan henkisesti tosi rankka. Jos siulla on keskenmeno tapahtumassa, niin suosittelen kuumeilijoiden puolelta keskenmenon jälkeen kuumeilijoiden palstaa. Siellä on mahtava vertaistuki. Voimia!Tänään tuli varhaisultrasta kai huonoja uutisia viikkoja kuukautisista laskettuna piti olla 8+3, mutta alkio vastasi kooltaan viikkoja 6+2. Kierto on ollut ihan säännöllinen, joten ei noin paljon heittoa pitäisi voida olla. Lisäksi olisin näin ollen plussannut ekan haamun viikolla 2+6 mikä lienee melko mahdotonta. Haalean viivan sain siis laskujeni mukaan 5+0, joka näillä ultran viikoilla ois ollutkin tuo 2+6. Sydämen sykettä ei löytynyt, mikä tietty viikolla 6+ voi olla ihan normaalia, mutta ei tässä nyt kauheasti toivoa kyllä jäljelle jäänyt. Vaikuttaa siltä että meidän helmi on lakannut kasvamasta viikolla 6+ Minkäänlaista vuotoa tai kummempia kipuja ei ole ollut. Sain lähetteen jolla voi mennä kunnalliselle ultraan jos vuoto alkaa, mutta nyt ei auta kai kun odotella että koska tulee ulos tai pienenpienellä toivonkipinällä jos kuitenkin kasvaisi. Raskausoireer jotka on tosin olleet melko vähäiset alusta asti ei ole hävinneet minnekään, rinnat on edelleen arat ja isot ja alavatsaa nippailee päivittäin, eikä kahvi maistu.
Kävin kyseisessä paikassa juuri tällä viikolla, 130e oli hintaa. Itse kuulun työpaikan sairaskassaan niin maksettavaa jäi itselle 26eIhanaa Maikkki
Osaako kukaan teistä löytää terveystalon sivuilta varhaisultran hintaa? Mä en löydä!
Voimia! Toivon ihmettä! <3Tänään tuli varhaisultrasta kai huonoja uutisia viikkoja kuukautisista laskettuna piti olla 8+3, mutta alkio vastasi kooltaan viikkoja 6+2. Kierto on ollut ihan säännöllinen, joten ei noin paljon heittoa pitäisi voida olla. Lisäksi olisin näin ollen plussannut ekan haamun viikolla 2+6 mikä lienee melko mahdotonta. Haalean viivan sain siis laskujeni mukaan 5+0, joka näillä ultran viikoilla ois ollutkin tuo 2+6. Sydämen sykettä ei löytynyt, mikä tietty viikolla 6+ voi olla ihan normaalia, mutta ei tässä nyt kauheasti toivoa kyllä jäljelle jäänyt. Vaikuttaa siltä että meidän helmi on lakannut kasvamasta viikolla 6+ Minkäänlaista vuotoa tai kummempia kipuja ei ole ollut. Sain lähetteen jolla voi mennä kunnalliselle ultraan jos vuoto alkaa, mutta nyt ei auta kai kun odotella että koska tulee ulos tai pienenpienellä toivonkipinällä jos kuitenkin kasvaisi. Raskausoireer jotka on tosin olleet melko vähäiset alusta asti ei ole hävinneet minnekään, rinnat on edelleen arat ja isot ja alavatsaa nippailee päivittäin, eikä kahvi maistu.
Voi eii Toivotaan, että olisikin joku mittausvirhe tai jotain! Henkisesti varmasti ottaa koville olla ja odotella epätietoisuudessa.. eikö tuossa tapauksessa voisi saada kunnalliselle ultraa vaikka ei tulisikaan vuotoja mä varmaan vielä soittaisin kunnalliselle ja kysyisin.. kovasti jaksamista ja kaikki täällä pidetään peukkuja pystyssä! <3Tänään tuli varhaisultrasta kai huonoja uutisia viikkoja kuukautisista laskettuna piti olla 8+3, mutta alkio vastasi kooltaan viikkoja 6+2. Kierto on ollut ihan säännöllinen, joten ei noin paljon heittoa pitäisi voida olla. Lisäksi olisin näin ollen plussannut ekan haamun viikolla 2+6 mikä lienee melko mahdotonta. Haalean viivan sain siis laskujeni mukaan 5+0, joka näillä ultran viikoilla ois ollutkin tuo 2+6. Sydämen sykettä ei löytynyt, mikä tietty viikolla 6+ voi olla ihan normaalia, mutta ei tässä nyt kauheasti toivoa kyllä jäljelle jäänyt. Vaikuttaa siltä että meidän helmi on lakannut kasvamasta viikolla 6+ Minkäänlaista vuotoa tai kummempia kipuja ei ole ollut. Sain lähetteen jolla voi mennä kunnalliselle ultraan jos vuoto alkaa, mutta nyt ei auta kai kun odotella että koska tulee ulos tai pienenpienellä toivonkipinällä jos kuitenkin kasvaisi. Raskausoireer jotka on tosin olleet melko vähäiset alusta asti ei ole hävinneet minnekään, rinnat on edelleen arat ja isot ja alavatsaa nippailee päivittäin, eikä kahvi maistu.
Mulla maksoi eilen Seinäjoen Terveystalolla (ent. Lääkäritalo) reilu 180€.Ihanaa Maikkki
Osaako kukaan teistä löytää terveystalon sivuilta varhaisultran hintaa? Mä en löydä!