edelleen toivon, että ois väärä hälytys.. onneksi pääset ultrattavaksi!Nyt alkoi vaaleanpunainen vuoto. Tosi vähän ja haaleeta tulee mutta vähän kuitenkin. Oiskohan nyt niin että helmi ois tosiaan lakannu kehittymästä sillon 6+2 ja nyt tyhjenee.. Täytyy vaan odotella jatkuuko ja runsastuuko. Ehkä parempi niin kun että ois pitäny mennä tyhjennykseen kuitenkin. Ja nythän mä pääsen ainakin soittamaan neuvolasta sitä ultra-aikaa kun sanoivat että sitten jos vuoto alkaa!
Perusruoassa ei ole mitään vaarallista. Tähän kuuluu myös Hesen ja Mäkkärin sapuskat. Kokiksessa on vähän kofeiinia. Se mikä siinä vääntää mahaa, on todennäköisesti rasvan määrä ja suht iso annoskoko. Miuta stressasi muutama viikko sitten mahan väänteet hirveesti. Sit tajusin, ettei niissä ole mitään panikoimista. Maha toimii vähän eri tavalla kurnutellen ja välillä ei ollenkaan ja sit se toimimaan lähtiessään kipristelee.Mä olen kauhean hysteerinen jatkuvasti. Pelkään niin sitä keskenmenoa että löydän kaikesta panikoimisen aihetta. Vaikka pitäisi ottaa rauhallisesti. Mutta jos taas menisi kesken, olisi se henkisesti järjettömän iso romahdus. :'( toivon parasta ja koitan tehdä itse parhaani jotta kaikki menee hyvin. <3
Tänään neuvolan mukaan 6+1. Ja oman kalenterin mukaan 6+4? En edes pysy perässä enää
Meillä neuvottiin varaamaan aikaisintaan kuukautisista laskettuna 7+ -viikolle. Jos hedelmöityminen onkin tapahtunut myöhemmin, niin siellä pitäisi silti kuulua sydänäänet. Paitsi ettei meillä kuulunut, kun laitteessa ei ollut ääniä. Mut kyllä mie näin ne pumputukset.Miten aikasin uskaltaa varhaisultraan varata aikaa? kiinnostaisi varata ensi viikolle mut kuuluukohan mitään ku on vasta 6+3?
Sepä se! Vielä monta pitkää viikkoa jos joka päivälle keksii jonkun uuden hysterian aiheen.Bettinah: mä panikoin kanssa ihan hirvittää miten tätä kestää 6 viikkoo vielä, että tulisi 12 viikkoo täyteen tulee varmaan hermoromahdus jossain vaiheessa
Kiitos vinkistä siis tää stressaaminen on pahasta, mut koitan noita äänitteitä. Jos vaikka auttais.Perusruoassa ei ole mitään vaarallista. Tähän kuuluu myös Hesen ja Mäkkärin sapuskat. Kokiksessa on vähän kofeiinia. Se mikä siinä vääntää mahaa, on todennäköisesti rasvan määrä ja suht iso annoskoko. Miuta stressasi muutama viikko sitten mahan väänteet hirveesti. Sit tajusin, ettei niissä ole mitään panikoimista. Maha toimii vähän eri tavalla kurnutellen ja välillä ei ollenkaan ja sit se toimimaan lähtiessään kipristelee.
Kannattaa opetella vaikka mindfullnessia. Satu Pusan äänitteet on helppoja ja toimii ainakin miulle parhaiten. Stressaamiseen ja pelkoihin miulla ainakin auttaa tuo mielenhallinta kaikkein parhaiten. Tuo stressaaminen kun tekee keholle kaikesta entistä rankemman kokemuksen. Kehohan erittää silloin stressihormoneja, joka hankaloittaa vähän kaikkea toimintaa.
Helppohan miun on täältä nyt huudella, mutta ite kävin läpi tuon saman vähän kevyempänä versiona ja se hellitti vasta pari viikkoa sitten, kun olin päässyt purkamaan paineitani ystäville, miehelle, osteopaatille ja neuvolan terkkarille.
Voi ei paljon voimia ja jaksamista <3Täällä taitaa tulla itku lyhyestä ilosta
Vatsaa kivistää ja aamulla kun kävin vessassa, lorahti pönttöön kunnolla verta. Vähän on sellainen fiilis että tää alkaa olla tässä
Soittelen tänään gynen polille, saas nähdä että mitä sanovat. Haluaisin ehkä hieman aikaistaa ultraa, mutta toisaalta eikai siinähän sitten järkeä ole. Nyt on 6+0, joten eikai siellä mitään kunnollista vielä näkyisi, ja vielä ei vuoda niin paljoa että kohtu tyhjenisi. Tiiä näistä, mutta henkisesti oon jo valmistunut siihen, että takaisin lapsettomuushoitoihin joudutaan