The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mä eksyin muille sivuille. :oops:
Selkävaivat katoaa vesisängyllä. Kyllä niitä saa tilaamalla vielä:)
Mut jos rakenteellista on, en tiedä. Mulla on skolioosi, mikä ei ole koskaan vaivannut mitenkään, mut röntgenkuvissa näkyy.
Nyt tuulee ihanasti, hyttyset katoaa, on aika mennä asettelemaan ruohosilput katteeksi tuonne kasveille - ei tuu lisää rikkaruohoja ja saavat siitä viherlannoitteen, sekä kastemadoille hyvä suoja paahtavalta auringolta:)

Ohdakepellossa vilinää... ympäriinsä!
 
Päivempää kettinkiin.
Päivän asiat hoidettu. Paitti, että nyt pitää vielä riuhtaista itteään niskasta ja kipaista vihdoin aputeekissa hakemassa semmoisia vitamynttipillereitä. Täs ny (ainakin kesällä) on tullu syötyä niin huonosti ja epäsäännöllisesti, että ei taida olla ainuttakaan hitamynttiä minkä puutteesta kroppani ei kärsisi.

Niin ja illemmalla pitänee vielä laittaa ex- rouvakullalle sähköpostiviestiä ja miettiä sanansa tarkkaan, että ei vahingossakaan kirjoita mitään nenää herneellä tukkivaa.

Päivän kirjasaalis pieni mutta hyvä.
Dmitri Sostakovitsin muistelmat
ja sitten David Safierin "Huono karma". Tuo on minulle ihan outo lintu, mutta oli niin hauskan näköinen kansi, että se oli pakko ottaa.

 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Boobabe
vierailija
Ihan oikeasti. Mulla on työperäinen sairaus. Mulla on krooniset kivut.
Kyllähän mie uskonsen mitä ihminen itse sanoo:)
Oli muuten melkoinen spurtti tuolla kartanolla ja nyt sataa vettä. Alanpa ruoanlaittoon: Naapurin maustamattomia maalaiskanapojan fileesuikaleita, maustamattomia, Lisään siihen kurkumaa, purkillisen luomukermaa ja sopivasti inkivääriä, ruohosipulisilppua yrttimaalta, Maldonsuolaa ja luomuhunajaa sitten lopussa, ettei tartu pannuun. Sekaan Sallisen mantelijauhoa ja luomusuippopaprikasuikaleita jossain vaiheessa - kumpaakaan ei ole pakko kypsentää. Keitän luomukukkakaalta perunan tilalle, kun ne potut on nyt tuolla maan sisällä, pilkistää iloisesti aurinkoo - ne perunankaalet:)
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä