monikin, hämähäkkejä meillä ei tapeta, paljon on muutakin, mitä ihmiset pelkää, katso:ei sitä kuule tiiä vaikka joku pervå tiirailee sun collegepebaa
hauskan näkönen öttiäinen, en oo ikuna nähäny tommostamonikin, hämähäkkejä meillä ei tapeta, paljon on muutakin, mitä ihmiset pelkää, katso:
en tiedä mikä laji.
Mä eksyin muille sivuille.mitäköhän sitä hoksais pohdiskella
Selkävaivat katoaa vesisängyllä. Kyllä niitä saa tilaamalla vieläMä eksyin muille sivuille.
Kuva pyllistelystä tai ei uskota.Ens viikolla mä pyllistelen pohjoisessa.
Missäs sitä on luuhattu?*kirjoittaa vihkoon havaintojaan*
Jatkakaa.
Mitä, mähän annoin teille pitkän loman vakoilusta! Luulin että olisitte tykännyt vapaudesta, mut selkeesti kaipaattekin DDR:n taustaseurantaa.Missäs sitä on luuhattu?
Irli on ihan turhan yliarvostettu paikka.
Otan kuvan jos pystyn.Kuva pyllistelystä tai ei uskota.
niin sinä kysyt meiltä?Mitä, mähän annoin teille pitkän loman vakoilusta! Luulin että olisitte tykännyt vapaudesta, mut selkeesti kaipaattekin DDR:n taustaseurantaa.
Mitäs kakkanenät muuten? Onks mitään jännää tapahtunut?
Ei tällä kertaa kun oon lomaillut. Mut ei se mitään, alotan tästä hetkestä.niin sinä kysyt meiltä?
eiks sen pitäs mennä toisippäin...
eli mää voin laittaa tiimarinvihkon syrjäänEi tällä kertaa kun oon lomaillut. Mut ei se mitään, alotan tästä hetkestä.
Mitään en oo siis menettänyt . On joillain surkee elämä, kun ei mitään hyvää voi syödä.eli mää voin laittaa tiimarinvihkon syrjään
täällä ei oo tapahtunu muutako toi paula joka sivistänyt meitä soijan, rypsin ja kaikkien lisäaineiden vaaroista
älä helvetissä, kahvi sisältää senkin seitsemättä komponenttia joiden kaikista terveysvaikutuksista ei ole vielä ihan täyttä selkoaMitään en oo siis menettänyt . On joillain surkee elämä, kun ei mitään hyvää voi syödä.
Josta tulikin mieleen, että haenpa kupposen kahvia.
Mieluummin kuolen nuorempana kuin eläisin ilman kahvia.älä helvetissä, kahvi sisältää senkin seitsemättä komponenttia joiden kaikista terveysvaikutuksista ei ole vielä ihan täyttä selkoa
Pitäskö siirtyä kokonaan teehen?älä helvetissä, kahvi sisältää senkin seitsemättä komponenttia joiden kaikista terveysvaikutuksista ei ole vielä ihan täyttä selkoa
meeppä tiiä, on teessäki pirusti kaikenlaisia myrkkyjäPitäskö siirtyä kokonaan teehen?
Kyllähän mie uskonsen mitä ihminen itse sanooIhan oikeasti. Mulla on työperäinen sairaus. Mulla on krooniset kivut.
Heiiiiiii! *vilkuttaa vimmatusti**kirjoittaa vihkoon havaintojaan*
Jatkakaa.