Tänään ois varhaisultra, jännittää pirusti. Oloja ei ole nyt ollut kuin heikkoa oloa.
12.2/toinen lapsi/hus
12.2/toinen lapsi/hus
Mie luulen, että tätä oksentelua voi hallita vain tiettyyn pisteeseen asti. Kun selkä oli kaikkein pahin la-ma-välillä, niin oksensin vain kerran ja senkin niin hyvässä asennossa kuin mahdollista. Hampaita harjatessa jo yökkimisestä tuleva kipu oli niin kova, ettei suurta aaltoa edes tullut. Mutta tää aamu on jostain kuun pimeältä puolelta. Ihan sama, mitä sitä syö, niin kaikki tuntuu tulevan joka tapauksessa ylös. Onneks voi tänään olla vielä vaaka-asennossa.Musta tuntuu että olen oppinut hallitsemaan tätä oksentelua siis en ole oksentanut mutta oksettaa todella paljon. Heti kun sängystä nousee, tai oikeastaan kun silmät avaa niin oksetus alkaa. Esikoista odottaessa oksensin niin paljon, että opin sitten lopussa miten sen kanssa toimitaan no en tiedä voiko olla mahdollista. Tälläkin hetkellä todella paha olo, ja tunnen kun kuolaa erittyy enemmän niin silloin on oksu lähellä.
Huomenna neuvola! Jännää!
- Bettinah & Muru 5 + 6
Miusta tuntuu, että kantoliina on meillä aika ehdoton. Pieni talo kahdessa kerroksessa ja pihallakin tulee piipahdettua tosi usein. Ehkä olisi kätevintä, jos olisi joku viittatyyppinen takki, jonka saisi huitaistua helposti molempien päälle näiden piipahtelujen ajaksi. Ajatuskin siitä, että jättäisin vauvan yksin toiseen kerrokseen tai sisälle on tosi hurja. Ehkä tähänkin löytyy joku keskitie.Mulla ei oo vielä mitään oloja, mut toisaalta Olin aika oireeton esikoisestakin loppuraskauteen saakka. Voimia pahoinvoinnin kanssa kamppaileville!
Eilen mietittiin miehen kanssa että jos kaikki menee hyvin, pitää syksyllä ryhtyä metsästään tuplavaunuja, neiti kun on helmikuussa vasta 1v ja 8 kk. Aika lailla kaikki muu löytyy, vauva sais nukkua muutaman kuukauden kehdossa niin ei olis kiire saada pinnasänkyä vapaana. Jonkun kantovälineen haluaisin tulokkaalle ja unipesä olis kätevä myös! Ja ärsyttää miten en osaa olla ajattelematta kaikkea tätä jo nyt, vauva tuntuu ihan todelliselta ihmiseltä jo!
Voi sua paljon voimiaMut voi poistaa listalta tänään tuli pussi ulos ennen lääkäriä ja kivut loppu kun seinään,viime yö oli ihan tuskaa...kohtu oli tyhjä jo lääkärin ultratessa
Tsemppiä teille kaikille!!
Kiitos!Voi sua paljon voimia