Kerrostalossa ei huku.Hyvää ja turvallista juhannusta älkää hukkuko
Todennäköisesti eiKerrostalossa ei huku.
Toivottavasti löytyy,raparperipiirakka namHiukka jänskättää. Kun on ollut hiukka kiirus, on toi pihamaa jäänyt trimmeröimättä. Löytyyköhän viidakon keskeltä raparperia piirakkaan vai ei?
Ja kuule, ihan varmasti loytyy, joten ole huoleti - paasette herkuttelemaan namistusmaiskituspiirakallaHiukka jänskättää. Kun on ollut hiukka kiirus, on toi pihamaa jäänyt trimmeröimättä. Löytyyköhän viidakon keskeltä raparperia piirakkaan vai ei?
jos lie kasvanu umpeen?Hiukka jänskättää. Kun on ollut hiukka kiirus, on toi puutarha jäänyt trimmeröimättä. Löytyyköhän viidakon keskeltä enää piirakkaa vai ei?
Mukavia kupsahteluja ...Mä kupsahdan sänkyyn.
Toivottavasti et, halausOonko mie tulossa kipeäksi? Kurkkuun ja korviin koskee. Nuha iski.
Kesälenssu, voi ei. Pikaista paranemista.Oonko mie tulossa kipeäksi? Kurkkuun ja korviin koskee. Nuha iski.
Sängyssä on parempi olla.Mukavia kupsahteluja ...
Kuumetta ei ole. Onneks. Tai voi sekin vielä tulla.Kesälenssu, voi ei. Pikaista paranemista.
niin no, kyllahan sita siellakin viihtyy ...jokos sa muuten olet sen Luoston vai...eikakun tonton...Livohkan valloittanut vai siintaako se edessapain ?Sängyssä on parempi olla.
onkohan ukko yhtä innostunut siivoomisesta?Yhteinen siivous mie rakastan tuota mun ukkoo
..tanaankin on hyva paiva pesta pyykkia...pesta pyykkia..pesta.....ja toimia hortonomina ...pikkasen on vaiheessa tama plantaasi mutta kesaa on viela reilusti jaljella joten ingen panikTänään on hyvä päivä pestä parveke Sitten kalusteet paikoilleen ja kesähuone on valmis. Illalla voisi grillailla naapureiden kanssa, jos joku olisi kotona.
Meilläkin mies juuri poistaa parvekkeelta laattoja, pääsen sitten höyrypesurilla pintojen kimppuun.Yhteinen siivous mie rakastan tuota mun ukkoo