juu, alotin lisäks pullon tyhjennyksen tässä....ja nyt on viilennysolotilat kohdallaan ?
pepsimaxia iso pullo.
juu, alotin lisäks pullon tyhjennyksen tässä....ja nyt on viilennysolotilat kohdallaan ?
Hei tiiätkö - mä oon ihan hurahtanut tohon Novelle Plus herukka ja sitruunaruoho- juomaanjuu, alotin lisäks pullon tyhjennyksen tässä.
pepsimaxia iso pullo.
...ja tähän kohtaan se nörtti- hymppänen...siinä meijen vaivihkainen ruutis Prismassa....mää ainaski kyylään rismassa kaikki hyvät perseet
yritän tehä sen vaivihkaa mutta en tiiä oonko onnistunu
Meinaako ihan överit vetästä?juu, alotin lisäks pullon tyhjennyksen tässä.
pepsimaxia iso pullo.
Viimosimman tautikärvistelyn tiimoilta toi juoma nousi päähän.
ei onnistu yhdellä pullolla, olis pitäny varautua paremmin.Meinaako ihan överit vetästä?
Onko sormustenherra luettu?Suihkussa käyty ( hirrween olennainen tieto teille kaikille )...
...ja toi vesi on vaan ihana elementti <3. /QUOTE]
Vielä ehtii hakea juhannus juomaa varastoonei onnistu yhdellä pullolla, olis pitäny varautua paremmin.
jos vaan nukkuis koko tylsyyden ohi.Vielä ehtii hakea juhannus juomaa varastoon
Kyllä siel jo papereissa lukee tinkun masennustaso ja muuta.Tinkuliinille mä sanoisin, että kaikki mahdolliset työterveyspalvelut kandee hyödyntää.
Missään tapauksessa niitä ei pidä pelätä, ei ainakaan periaatteella "nyt mä saan hullun leiman otsaani". Et saa.
Puhut vähän mutta asiaa.jos vaan nukkuis koko tylsyyden ohi.
Jep, toi eeppos on moneen kertaan luettu ja aattelin se tämän kesän aikana jälleen korkataOnko sormustenherra luettu?
Etenkin se Panu Pekkasen suomentama runo mis sanotaan...
"kuumasta vedestä pitää pinta mut juotavaks olut on suotavinta"?
Hobitithan ei me vesille koska sinne voi hukkua ja vaikka ei hukkuiskaan niin se on aina kylmää ja märkää.
Entä sitten?Kyllä siel jo papereissa lukee tinkun masennustaso ja muuta.
Niin... ja se on pelottavaa koska?Kyllä siel jo papereissa lukee tinkun masennustaso ja muuta.
mua ei naurattais yhtään.Mä sain tänään alkuvuoden parhaat naurut.
Ulosottoviranomainen oli jostain ihmeen syystä saanut idean että meidän asunto ulosmitataan.
Mulla oli pitkään tapana lukea toi kerran vuodessa.Jep, toi eeppos on moneen kertaan luettu ja aattelin se tämän kesän aikana jälleen korkata
Mie en oo Hobitti, pompinhan menemään jo lätäköissäkin niin että roiskuu