The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tinkuliinille mä sanoisin, että kaikki mahdolliset työterveyspalvelut kandee hyödyntää.

Missään tapauksessa niitä ei pidä pelätä, ei ainakaan periaatteella "nyt mä saan hullun leiman otsaani". Et saa.

Sen sijaan olis mukava mennä lääkäriin joka sanois, että olen lukenut tietosi ja kerro jos jokin on muuttunut. Sen sijaan, että aina kun lääkäri vaihtuu pitää aloittaa vuodesta nuotio&dinosaurus ja sit lääkäri ehdottaa lääkettä joka on todettu huonoksi jo viime vuosituhannella. Se on todella rasittavaa.

Ittelleni kävi sillai, et tossa kymmenen vuotta sitten nelkytvuotishuollossa lekuri totesi, että Asiankannattaja jää nyt sairaslomalle. Sitä kestikin sit vuoden. Syy oli masennus. Sairiksen pituus jo kertoo sen, että kyseessä ei ollut mikään pikkuvitutus vaan itselle (ja muille) hengenvaarallinen tila.

Tietääkseni minulla ei missään papereissa ole hullun leimaa.
Jos hakisin aselupaa niin siihen nuo vanhat lausunnot saattaisivat vaikuttaa haittaavasti (mut miksi hakisin koska en nykyisellään näe).

Vuonna -32 uusittavaan ajokorttiinikin vaikuttaa enemmän silloinen silmälääkärin lausunto kuin 30 vuotta vanhat muut lausunnot.

Se on semmoinen juttu, että murhaajakin pääsee linnasta puhtain paperein ja voi aloittaa uuden elämän jos tahtoo niin.
Jos jollain on taakkanaan sydänsuruista johtuva lääkärikäynti niin se on oikeesti pikkujuttu ihmisen syntikartalla.
 
Suihkussa käyty ( hirrween olennainen tieto teille kaikille :D)...

...ja toi vesi on vaan ihana elementti <3. /QUOTE]
Onko sormustenherra luettu?

Etenkin se Panu Pekkasen suomentama runo mis sanotaan...
"kuumasta vedestä pitää pinta mut juotavaks olut on suotavinta"?

Hobitithan ei me vesille koska sinne voi hukkua ja vaikka ei hukkuiskaan niin se on aina kylmää ja märkää.
 
Onko sormustenherra luettu?

Etenkin se Panu Pekkasen suomentama runo mis sanotaan...
"kuumasta vedestä pitää pinta mut juotavaks olut on suotavinta"?

Hobitithan ei me vesille koska sinne voi hukkua ja vaikka ei hukkuiskaan niin se on aina kylmää ja märkää.
Jep, toi eeppos on moneen kertaan luettu ja aattelin se tämän kesän aikana jälleen korkata :)

Mie en oo Hobitti, pompinhan menemään jo lätäköissäkin niin että roiskuu :D
 
Kyllä siel jo papereissa lukee tinkun masennustaso ja muuta.
Entä sitten?

Selkeesti huolissaan ovat sinusta ja hyvä niin, koskapa vissiin itse et jollain tapaa hoksaa olla.

Sua he yrittävät auttaa :). Ja mitä väliä jos/ kun siellä puhutaan masennuksesta? Ei se mikään tabu tänäpäivänä ole, päinvastoin - kohtuullisen yleistä.

Aina ei vain yksinkertaisesti selviä omin voimin. Silloin on hyvä olla auttavaa kättä :)
 
Jep, toi eeppos on moneen kertaan luettu ja aattelin se tämän kesän aikana jälleen korkata :)

Mie en oo Hobitti, pompinhan menemään jo lätäköissäkin niin että roiskuu :D
Mulla oli pitkään tapana lukea toi kerran vuodessa.

Nyttemmin olen tavoitteesta hieman lipsunut kun takana on jokunen kymmenen kertaa suomeksi, pari kertaa lontooksi ja kerta på svenska.

Ja mä taas olen hobitti. Jos semmoiseksi syömisellä, rauhallisella elämällä ja leppoisalla meiningillä pääsee. Unohtamatta piippukessua.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä